Yncke Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...? Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A De tuin van Daubigny Rik B Voor mijn tweede inzending ga ik toch voor een extra Larcenet uit Het verslag van Brodeck. Elke pagina uit dat boek kan hier in feite in dit toernooi, maar deze bleef wel hangen. Een atypisch landschap door het gebruikte perspectief: een dreigende lucht vol vogels. Wat een sfeer! Bart 01 yncke.be Link to comment
SPeeDy Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 De term “landschap” is in dit tornooi toch wel heel ruim bemeten. B is ongetwijfeld knap en wat Bart01 beschreven heeft maar voor mij is dit geen landschap... Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
kbellon Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 25 minuten geleden, SPeeDy zei: De term “landschap” is in dit tornooi toch wel heel ruim bemeten. B is ongetwijfeld knap en wat Bart01 beschreven heeft maar voor mij is dit geen landschap... Same. Ik vind B de mooiste van de twee, maar voor A gekozen omdat B (naar mijn mening dan toch) ietwat buiten het thema van de wedstrijd valt. Link to comment
cinco Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Van die opening in dat hek gaan de kippen in plaat 1 wel misbruik maken. Link to comment
Lük Bey Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 27 minuten geleden, SPeeDy zei: De term “landschap” is in dit tornooi toch wel heel ruim bemeten. B is ongetwijfeld knap en wat Bart01 beschreven heeft maar voor mij is dit geen landschap... Mee eens. Los daarvan zie ik A ook liever. Een landschap dat herinneringen oproept. https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
Aleksandr Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 28 minuten geleden, Lük Bey zei: Mee eens. Los daarvan zie ik A ook liever. Een landschap dat herinneringen oproept. idem, en ik denk er opeens aan dat ik het kippenhek dringend nog moet sluiten Link to comment
Lük Bey Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Hier in de straat lopen de kippen gewoon los hoor. Altijd uitkijken als ik aan de bocht kom. https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
Aleksandr Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 dat probleem heb ik hier met tamme konijnen, pfff Link to comment
Lük Bey Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Oh, er gaat er hier iemand vermeld worden in een ander draadje op het forum. Nog een poll of twee en je bent er @cinco! https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
Aleksandr Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 oei, ik ben nog maar halfweg dus Link to comment
cinco Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 3 minuten geleden, Lük Bey zei: Hier in de straat lopen de kippen gewoon los hoor. Altijd uitkijken als ik aan de bocht kom. 1 minuut geleden, Aleksandr zei: dat probleem heb ik hier met tamme konijnen, pfff Link to comment
Aleksandr Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 maar hier staan geen pruimenbomen! Link to comment
cinco Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 52 minuten geleden, Lük Bey zei: Oh, er gaat er hier iemand vermeld worden in een ander draadje op het forum. Nog een poll of twee en je bent er @cinco! shhhh... Link to comment
TDPB Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Ik zie enkel maar personages in B. Ik ga voor A (ook al staat dat huis op de voorgrond jammer genoeg niet in het correcte perspectief ). Link to comment
cinco Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 15 minuten geleden, TDPB zei: Ik ga voor A (ook al staat dat huis op de voorgrond jammer genoeg niet in het correcte perspectief ). misschien omwille van... Link to comment
Vittorio Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Ja, de omineuze luchtlandschappen in Brodeck..... Link to comment
Recommended Posts