Ga naar inhoud

misvattingen van het verleden


cinco

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 10 months later...

We Live In 1723, Not in 2020 – Independent Scientists Comes With Evidences by New Alien

 

It is nothing new that more and more independent researchers and conspirators conclude that three centuries have been lost in the history of humanity. But how is that possible?

https://news-intel.com/we-live-in-1722-not-in-2019-independent-scientists-comes-with-evidences/?fbclid=IwAR3l_eBB_N8NeUKY0LPgaiyxssUUpZ6BEWAHxmbf87HE25WmBLM5Au-kLCI

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Quote

moet je nu echt nog bang zijn Rusland te provoceren? Is de les van de hele oorlog niet juist dat een omzichtige omgang met Rusland averechts heeft uitgepakt? Zelfs een boegbeeld van die aanpak, de Duitse bondspresident Frank Walter-Steinmeier (SPD), heeft openlijk zijn foute inschatting van Rusland erkend: „Wir sind gescheitert”. De peperdure Nord Stream 2-pijpleiding die Russisch gas over de bodem van de Oostzee naar Duitsland moest brengen en nu niet in gebruik genomen wordt, is het pijnlijke symbool van dat echec.

 

Link naar reactie
Op 5/4/2022 om 14:05, Peter Motte zei:

Je leest wel eens een raar idee in een strip, maar soms vraag ik me toch af of die scenaristen dat alleen maar doen om een boeiend verhaal te vertellen, of omdat ze propaganda voor een of andere dwaze opvatting verspreiden.

Ik had zoiets bij Haas van Mars, de eerste helft is een actie triller en wordt dan opeens iets over reptillians, daar schijnt een hele subcultuur rond te zijn. 

Link naar reactie
Op 15/4/2022 om 16:48, Bonte zei:

Ik had zoiets bij Haas van Mars, de eerste helft is een actie triller en wordt dan opeens iets over reptillians, daar schijnt een hele subcultuur rond te zijn. 

Ik vermoed dat het om 2 onafhankelijke tendensen gaat. Wellicht dat de auteur/scenarist ergens iets heeft opgevangen omtrent die reptilian conspiracy/subcultuur en dacht: laat ik dit nou eens incorporeren in mijn scenario's. Misschien slaan mijn scenario's wel aan buiten het strippubliek.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...