BobFish Posted February 6, 2021 Share Posted February 6, 2021 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
kbellon Posted February 7, 2021 Share Posted February 7, 2021 15 uren geleden, BobFish zei: Dr. Kellogg had wel een speciale gedachtengang: Quote Link to comment
Aleksandr Posted February 7, 2021 Share Posted February 7, 2021 onze pastoor zei vroeger ook dat je van masturberen blind werd en da's helemaal niet waar want, euh... nu bevind ik me even op glad ijs, vrees ik Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 mooie map, en als het in de Americaanse bijbel staat is het waar, zei Trump toch? Quote Link to comment
Waldorf Posted May 31, 2021 Share Posted May 31, 2021 Maar een barbituratenverslaving is nog dodelijker gebleken bij Judy Garland. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Bonte Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 We Live In 1723, Not in 2020 – Independent Scientists Comes With Evidences by New Alien It is nothing new that more and more independent researchers and conspirators conclude that three centuries have been lost in the history of humanity. But how is that possible? https://news-intel.com/we-live-in-1722-not-in-2019-independent-scientists-comes-with-evidences/?fbclid=IwAR3l_eBB_N8NeUKY0LPgaiyxssUUpZ6BEWAHxmbf87HE25WmBLM5Au-kLCI Quote Link to comment
cinco Posted April 4, 2022 Author Share Posted April 4, 2022 3 uren geleden, Bonte zei: We Live In 1723, Not in 2020 Dan hoeven we tenminste geen 1000 jaar te wachten om weer een nieuw millennium te vieren. Quote Link to comment
Peter Motte Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 De betrokken alien lijkt heel sterk op een personage uit die geweldige film Valerian and the City of a Thousand Planets Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Peter Motte Posted April 5, 2022 Share Posted April 5, 2022 Je leest wel eens een raar idee in een strip, maar soms vraag ik me toch af of die scenaristen dat alleen maar doen om een boeiend verhaal te vertellen, of omdat ze propaganda voor een of andere dwaze opvatting verspreiden. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Peter Motte Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Quote moet je nu echt nog bang zijn Rusland te provoceren? Is de les van de hele oorlog niet juist dat een omzichtige omgang met Rusland averechts heeft uitgepakt? Zelfs een boegbeeld van die aanpak, de Duitse bondspresident Frank Walter-Steinmeier (SPD), heeft openlijk zijn foute inschatting van Rusland erkend: „Wir sind gescheitert”. De peperdure Nord Stream 2-pijpleiding die Russisch gas over de bodem van de Oostzee naar Duitsland moest brengen en nu niet in gebruik genomen wordt, is het pijnlijke symbool van dat echec. sporoi 1 Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Bonte Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Op 5/4/2022 om 14:05, Peter Motte zei: Je leest wel eens een raar idee in een strip, maar soms vraag ik me toch af of die scenaristen dat alleen maar doen om een boeiend verhaal te vertellen, of omdat ze propaganda voor een of andere dwaze opvatting verspreiden. Ik had zoiets bij Haas van Mars, de eerste helft is een actie triller en wordt dan opeens iets over reptillians, daar schijnt een hele subcultuur rond te zijn. Quote Link to comment
Rataplan Posted April 16, 2022 Share Posted April 16, 2022 Op 15/4/2022 om 16:48, Bonte zei: Ik had zoiets bij Haas van Mars, de eerste helft is een actie triller en wordt dan opeens iets over reptillians, daar schijnt een hele subcultuur rond te zijn. Ik vermoed dat het om 2 onafhankelijke tendensen gaat. Wellicht dat de auteur/scenarist ergens iets heeft opgevangen omtrent die reptilian conspiracy/subcultuur en dacht: laat ik dit nou eens incorporeren in mijn scenario's. Misschien slaan mijn scenario's wel aan buiten het strippubliek. Quote Link to comment
Air Posted September 1 Share Posted September 1 Pagepaai! en dus niet papagaai. Quote . Link to comment
Recommended Posts