Jump to content

Wie heeft hier dat ganse pakket Jommekes eind 2020 aangeschaft (niet in regulier formaat en gebundeld per 5) en wat zijn de bevindingen?

Recommended Posts

Posted

Ik heb ze, het is een leuke uitgave. Niet uitmuntend maar zeker niet slecht. Voor de hoeveelheid verhalen dat je voor die prijs krijgt is het zeker een goeie aankoop geweest. Het formaat vind ik overigens best leesbaar (al heb ik ze nog niet gelezen).

Posted

Ik heb het gemist. Jammer, want ik had het anders wel gedaan denk ik. Ik heb nog geen enkele Jommeke, 't is niet mijn ding maar ik heb een paar jonge nichtjes die daar interesse in hebben en die lezen niet graag oude (versleten) strips. Dat zou dus een mooie manier zijn om ze de liefde voor strips in te lepelen. Na voor mezelf eerst een paar klassiekers opzij gezet te hebben natuurlijk. 

Posted

Ze bundelen letterlijk alle eerste 300 verhalen. Voor 200 euro lijkt me dat wel de moeite. Het zijn geen uitgaven met extra's zoals achtergrondinformatie. Dat lijkt me voor die prijs ook niet haalbaar (tenzij ze d'r geen winst aan hadden gemaakt). 

Posted

Ik heb ze in de Cera uitgave en ze zijn net groot genoeg om makkelijk te lezen maar ze worden nooit vastgepakt hier thuis, er wordt altijd teruggegrepen naar de gewone uitgaven omdat je de covers gewoon bent. Het komt er niet van om verhalen uit te zoeken op basis van de nummers.