Raytheman Geplaatst: 12 maart 2021 Geplaatst: 12 maart 2021 tja, wat vinden we daar van? Persoonlijk vind ik het erg storend, maar dat is mijn mening. Hoor graag die van anderen! Quote
Ambreville Geplaatst: 12 maart 2021 Geplaatst: 12 maart 2021 Het kan zeer leuk zijn. Vooral Merho heeft er al mooie dingen mee gedaan. Maar het risico is dat je het gaat overgebruiken, en dat je dan de geloofwaardigheid van je serie onderuit haalt. Quote
Tanuki Geplaatst: 12 maart 2021 Geplaatst: 12 maart 2021 Ik vind het leuk, mits met mate toegepast. Quote
Ptrck Geplaatst: 12 maart 2021 Geplaatst: 12 maart 2021 De ultieme breker van elke wand is Kaderman (Imbattable). Quote
Aleksandr Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 Kaderman heb ik nooit gelezen maar het eerste album van Onklopbaar was best leuk... Quote
Aleksandr Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 dus Onklopbaar is een heruitgave van Kaderman die origineel Imbattable heet? Quote
Ambreville Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 Imbattable is de originele naam. Het is verschenen in Eppo als Kaderman. Daarna zij de albums uitgekomen als Onklopbaar. Quote
cinco Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 Wat valt er aan te doen? De vierde wand is nu éénmaal niet zo stevig. (en al zeker niet geschikt om tegen te leunen) Quote
Madam Kito Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 18 minuten geleden, cinco zei: Wat valt er aan te doen? De vierde wand is nu éénmaal niet zo stevig. (en al zeker niet geschikt om tegen te leunen) Da's de derde wand. Of de tweede. Quote
Lük Bey Geplaatst: 14 maart 2021 Geplaatst: 14 maart 2021 Het hangt er wat van af in welke strip he. Ik herinner me dat er in Robert & Bertrand zo'n slakje was dat af en toe in een hoekje van het kader Spipgewijs een opmerking maakte bij wat er gebeurde, die hoorde niet bij de personages of het verhaal. Maar terwijl latere albums in mijn herinnering eigenlijk realistischer / ernstiger werden, begon dat slakje meer en meer op de voorgrond te komen. Ik geloof dat ie zelfs een keer R&B uit de gevangenis komt redden. Of heb ik dat gedroomd? Quote https://www.facebook.com/lukbey
Aleksandr Geplaatst: 14 maart 2021 Geplaatst: 14 maart 2021 best mogelijk dat je droomde maar ik dacht van niet, helaas zaten die twee in bijna elk tweede album in de gevangenis Quote
Recommended Posts