Ga naar inhoud

favoriete Avengers line-up en/of favoriete Justice League line-up?


cinco

Recommended Posts

Ik heb het meestal niet zo voor Team boeken van de Avengers of JL. Ik zal eerder over enkele individuele karakters lezen. Daarentegen vind ik de Avengers films best wel leuk, maar mijn favoriete Marvel films zijn toch eerder de individuele delen.

 

Enigste uitzondering van een teamboek dat ik graag las/lees, is de X-men, maar dat is van in het begin af aan al een teamboek en geen artificieel bijeenbrengen van superhelden om meer te verkopen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

De line-up hierboven vind ik ook goed - het is natuurlijk ook de oorspronkelijke line-up uit de oude comics (nou ja, min erelid Snapper Carr, maar niemand die hem mist, geloof ik).

 

Ben toevallig de eerste verhalen weer opnieuw aan het lezen (vanaf 1960) en ik geniet er nog van. Misschien niet al te spannend, maar ik kan de verhalen van Gardner Fox altijd waarderen.

 

Ik heb in 20 jaar geen Avengers meer gelezen, eigenlijk.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...