estebanĀ² Posted June 5, 2021 Posted June 5, 2021 Forum icoon testĀ Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
estebanĀ² Posted June 5, 2021 Author Posted June 5, 2021 Nope, forum-icoontjes krijg ik niet in de titel geplakt. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Peter Motte Posted June 5, 2021 Posted June 5, 2021 En zelfs als het lukt: het is natuurlijk wel leuk, maar het betekent ook weer extra werk. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
cinco Posted June 5, 2021 Posted June 5, 2021 kopjes van stripfiguren bij hun desbetreffende threads zou ideaal zijn Quote
estebanĀ² Posted June 5, 2021 Author Posted June 5, 2021 8 uren geleden, Peter Motte zei: En zelfs als het lukt: het is natuurlijk wel leuk, maar het betekent ook weer extra werk. Voor wie?Ā Enkel voor degene die een topic opent en daar een icoontje wil bijĀ plaatsen, toch?Ā "Extra werk" kan je dat niet noemen.Ā En wie z'n oude threads wil voorzien, is vrij in de keuze.Ā 't Is geen verplichting. Ā 1 uur geleden, cinco zei: kopjes van stripfiguren bij hun desbetreffende threads zou ideaal zijn Dat schiet z'n doen een beetje voorbij, denk ik.Ā De bedoeling van de icoontjes is enkel en alleen om wat overzichtelijkheid te brengen in de warboel die The Chocolat Bar is.Ā Maar het is een leuk idee hoor, dat zeker en vast. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
cartoonesk Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 OpĀ mijn mobieltje (nokia) zijn de titels met icoontje nu wel onzichtbaar! Quote
Bonte Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 13 hours ago, cartoonesk said: OpĀ mijn mobieltje (nokia) zijn de titels met icoontje nu wel onzichtbaar! Met Chrome op een iPhone zie ik ze wel, misschien is het besturingssysteem te oud voor die emoji? Quote
Yncke Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 22 hours ago, cartoonesk said: OpĀ mijn mobieltje (nokia) zijn de titels met icoontje nu wel onzichtbaar! Heb je al geĆ«xperimenteerd met een andere theme? Ā (Op mijn antieke tablet zijn de icoontjes tofu, maar de tekst staat er wel.) Quote yncke.be
cartoonesk Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Het is niet erg, Peter en Yncke. Ik meld het gewoon. Het wordt zo-wie-zo een keer tijd voor een I-phone! Ā Quote
Peter Motte Posted July 6, 2021 Posted July 6, 2021 test Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts