cinco Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 _______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ 1. Beminde Barabas geraden door @Suske 2. De Pompenplanters geraden door @Lük Bey 3. Sterrenrood geraden door @Hamirubi 4. De Sterrenplukkers geraden door @Hamirubi 5. Het Gewiste Wiske geraden door @acor Quote Link to comment
esteban² Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 Ik herken ze (denk ik) allemaal. Dus ik ga het plezier aan iemand anders laten. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 1 minuut geleden, esteban² zei: Ik herken ze (denk ik) allemaal. Dus ik ga het plezier aan iemand anders laten. PM me. Quote Link to comment
Suske Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 Links bovenaan komt uit Beminde Barabas denk ik. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
cinco Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 1 minuut geleden, Suske zei: Links bovenaan komt uit Beminde Barabas denk ik. Inderdaad. Quote Link to comment
Hamirubi Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 De Stuivende Stad rechtsonder. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Hamirubi Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 Sterrenrood linksonder. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
cinco Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 2 minuten geleden, Hamirubi zei: De Stuivende Stad rechtsonder. nope 1 minuut geleden, Hamirubi zei: Sterrenrood linksonder. yep Quote Link to comment
Hamirubi Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 Zwartwit-prent = De Sterrenplukkers. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Hamirubi Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 3 minuten geleden, Hamirubi zei: De Stuivende Stad rechtsonder. Suske de Rat dan maar? Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
cinco Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 1 minuut geleden, Hamirubi zei: Suske de Rat dan maar? Ook niet. Quote Link to comment
cinco Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 2 minuten geleden, Hamirubi zei: Zwartwit-prent = De Sterrenplukkers. Yessss! Quote Link to comment
Hamirubi Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 3 minuten geleden, cinco zei: Ook niet. @esteban² herken jij deze dan? Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
esteban² Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 Ja. Wist jij het ook maar. #2 is de enige waar ik dan toch geen titel kan op plakken, ik zie het nochtans zo voor mij. Aargh. Bij de rest zit ik juist. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 3 uren geleden, cinco zei: PM me. Te laat. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Rik Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 5. De zwarte madam? Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
cinco Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 1 minuut geleden, Rik zei: 5. De zwarte madam? Nope. Quote Link to comment
cinco Posted June 18, 2021 Author Share Posted June 18, 2021 5 minuten geleden, acor zei: 5. Het gewiste Wiske Correct! Quote Link to comment
cinco Posted June 19, 2021 Author Share Posted June 19, 2021 Eentje nog te vinden! Quote Link to comment
cinco Posted June 19, 2021 Author Share Posted June 19, 2021 Het volledige vakje voor de nog te zoeken titel: Quote Link to comment
Lük Bey Posted June 19, 2021 Share Posted June 19, 2021 Ja ik wist dat het die scène was, maar kan me niet herinneren in welk album dat gebeurt. Ik dacht de Kwaaie Kwieten misschien Quote https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
cinco Posted June 19, 2021 Author Share Posted June 19, 2021 Zojuist, Lük Bey zei: Ja ik wist dat het die scène was, maar kan me niet herinneren in welk album dat gebeurt. Ik dacht de Kwaaie Kwieten misschien Njet. Quote Link to comment
Lük Bey Posted June 19, 2021 Share Posted June 19, 2021 't Is toch iets met buitenaardse wezens denk ik, dus Koperen Knullen of Pompenplanters of zo. Maar ik heb die albums niet. Quote https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
Hamirubi Posted June 19, 2021 Share Posted June 19, 2021 De Pompenplanters! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Hamirubi Posted June 19, 2021 Share Posted June 19, 2021 1 minuut geleden, Hamirubi zei: De Pompenplanters! Enkele seconden te laat, Hammers! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
cinco Posted June 19, 2021 Author Share Posted June 19, 2021 Euhhh... ja. Het is de Pompenplanters. Wie heeft het? @Lük Bey gaf twee antwoorden tegelijk. @Hamirubi gaf 1 antwoord, maar 2 minuten later. @Hamirubi heeft nog al eens in een soortgelijke situatie gezeten met @esteban². Quote Link to comment
Hamirubi Posted June 19, 2021 Share Posted June 19, 2021 Haha! Wel, dan moeten we consequent handelen! Ik heb het plaatje gecheckt in de strip (de meeste liggen nochtans nog bij mijn ouders) en toen ik mijn antwoord typte, kwam er dat bericht van @Lük Bey. Er zal hoe dan ook geen 120 seconden/2 minuten tussen hebben gezeten. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
esteban² Posted June 19, 2021 Share Posted June 19, 2021 Omdat ik toen twee antwoorden gaf, heb ik mijn punt (terecht) aan Hamirubi gegeven. Verder moei ik mij niet. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted June 19, 2021 Author Share Posted June 19, 2021 Maar om @Lük Bey te compenseren, even een reclameblok invoegen: Quote Link to comment
cinco Posted June 19, 2021 Author Share Posted June 19, 2021 Bedankt aan @Suske @Hamirubi @acor @Rik @Lük Bey en @esteban² voor het Sophie's Choice moment. Quote Link to comment
Lük Bey Posted June 20, 2021 Share Posted June 20, 2021 Ik neem nota en verzilver dit in de toekomst. Quote https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
cinco Posted June 20, 2021 Author Share Posted June 20, 2021 1 uur geleden, Lük Bey zei: Ik neem nota en verzilver dit in de toekomst. Je mag altijd een vraag tot herevaluering indienen. Ik ben nu uiteindelijk voortgegaan van het systeem dat bij 2 antwoorden in eenzelfde post het eerste antwoord datgene is waar rekening mee gehouden wordt. (gestoeld op het precedent gecreëerd in een gelijkaardige situatie in een andere thread) Quote Link to comment
Hamirubi Posted June 20, 2021 Share Posted June 20, 2021 8 uren geleden, cinco zei: Je mag altijd een vraag tot herevaluering indienen. Ik ben nu uiteindelijk voortgegaan van het systeem dat bij 2 antwoorden in eenzelfde post het eerste antwoord datgene is waar rekening mee gehouden wordt. (gestoeld op het precedent gecreëerd in een gelijkaardige situatie in een andere thread) In mijn puntentelling van de Suske en Wiske-openingszinnen ben ik daar dan weer van afgeweken, en ging het punt voor Bibbergoud naar Gilles. Een mens zou er schizofreen van worden. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
cinco Posted June 20, 2021 Author Share Posted June 20, 2021 11 minuten geleden, Hamirubi zei: In mijn puntentelling van de Suske en Wiske-openingszinnen ben ik daar dan weer van afgeweken, en ging het punt voor Bibbergoud naar Gilles. Een mens zou er schizofreen van worden. Tja... dat verschuift het precedent. @Lük Bey krijgt eerherstel en mag dan toch nog die Pompenplanterspluim op zijn hoed steken. Quote Link to comment
Hamirubi Posted June 20, 2021 Share Posted June 20, 2021 Maar dat alleen omdat ik zo eerlijk en rechtuit ben? Wanneer gaat mijn achterban - cf. esteban² - zich weer moeien? Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
cinco Posted June 20, 2021 Author Share Posted June 20, 2021 6 minuten geleden, Hamirubi zei: Maar dat alleen omdat ik zo eerlijk en rechtuit ben? Wanneer gaat mijn achterban - cf. esteban² - zich weer moeien? Dat zou uitendelijk toch aan het licht gekomen zijn via de interne onderzoekscommissie. Je kan je troosten met de gedachte dat je het meest aantal juiste antwoorden hebt gegeven in dit topic. Quote Link to comment
esteban² Posted June 20, 2021 Share Posted June 20, 2021 Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Lük Bey Posted June 20, 2021 Share Posted June 20, 2021 Belangrijker echter: dat een forum dt-fouten toestaat, is één ding. Maar ze zelf maken? Dat zou toch niet mogen. Quote https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
Recommended Posts