Ga naar inhoud

Waarom zijn alle babies mooi?


Recommended Posts

Toen ik met mijn ouders naar het moederhuis reed na de geboorte van mijn eerste nichtje zei mijn vader: "en zeg niet dat het er raar uitziet!".

Er wordt ongetwijfeld ook vaak van baby's of kleuters gezegd dat ze lelijk zijn, maar meestal gebeurt dat achter de rug van de ouders.

Link naar reactie

maar het is natuurlijk wel zo dat de mens genetisch geprogrameerd is om alles wat op een baby lijkt aantrekkelijk te vinden. Anders zouden we daar niet voor zorgen. Vandaar ook dat mopshondjes zo populair zijn en tekenfilmfiguren vaak grotere hoofden hebben. Onbewust vindt iedereen dat leuk om naar te kijken.

Link naar reactie

aH, ik dacht dat er meerdere mannen in diezelfde vrouw zaten, behalve de eigen man

 

Mijnheer Wiki zei: <Cuckolding is een BDSM-spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft. De man in een cuckolding-relatie weet dat zijn vrouw seksuele relaties onderhoudt met andere mannen en keurt dit goed. Sterker nog, de echtgenoot wordt seksueel opgewonden van het feit dat zijn vrouw het bed deelt met andere mannen. In het algemeen is de vrouw in zo'n relatie dominant aan haar partner.>

Link naar reactie
10 uren geleden, Aleksandr zei:

aH, ik dacht dat er meerdere mannen in diezelfde vrouw zaten, behalve de eigen man

 

Mijnheer Wiki zei: <Cuckolding is een BDSM-spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft. De man in een cuckolding-relatie weet dat zijn vrouw seksuele relaties onderhoudt met andere mannen en keurt dit goed. Sterker nog, de echtgenoot wordt seksueel opgewonden van het feit dat zijn vrouw het bed deelt met andere mannen. In het algemeen is de vrouw in zo'n relatie dominant aan haar partner.>

 

Het is een kink die aan populariteit schijnt te groeien.

Link naar reactie
Op 31/7/2021 om 06:06, Aleksandr zei:

aH, ik dacht dat er meerdere mannen in diezelfde vrouw zaten, behalve de eigen man

 

Mijnheer Wiki zei: <Cuckolding is een BDSM-spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft. De man in een cuckolding-relatie weet dat zijn vrouw seksuele relaties onderhoudt met andere mannen en keurt dit goed. Sterker nog, de echtgenoot wordt seksueel opgewonden van het feit dat zijn vrouw het bed deelt met andere mannen. In het algemeen is de vrouw in zo'n relatie dominant aan haar partner.>

 

https://www.hln.be/seks-en-relaties/jirka-28-woont-samen-met-haar-man-en-haar-lief-jammer-dat-ik-niet-ook-met-ruben-kan-trouwen~a06ffc8f/

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...