Ga naar inhoud

Complimenten voor De Getekende Reep


Recommended Posts

Omdat er naast 'problemen' of opmerkingen en suggesties ook positieve feedback moet zijn.

Wat vind je goed aan dit forum?

 

I'll start:  Het feit dat het forum je posts kan onthouden wanneer je de reactie niet effectief plaatst. 

Dat vind ik ontzettend handig, goede feature!  Soms (enfin, vaker wel) lukt het mij bijvoorbeeld niet goed mijn gedachten te ordenen of iets overzichtelijk neer te typen.  Of lukt het niet meer om een langere post af te maken, om tal van redenen.  Dan zegt het forum:  Geen probleem jongen, wat er tot nu toe staat zie je bij je volgende bezoek nog steeds verschijnen.  Doe dan gerust verder. :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Ik vind het vooral fijn dat je eenvoudig afbeeldingen van je computer kan plaatsen. Dat lijkt vanzelfsprekend maar dat was op vroegere forums waar ik schreef wel eens anders.

Ook dat je youtube-filmpjes zomaar kan plaatsen zonder dat je naar die site wordt doorverwezen is fijn. Dat lukt facebook nu zelfs niet meer! Complimenten dus. :) 

 

 

Link naar reactie
Op 24/8/2021 om 11:51, cartoonesk zei:

Ik vind het vooral fijn dat je eenvoudig afbeeldingen van je computer kan plaatsen. Dat lijkt vanzelfsprekend maar dat was op vroegere forums waar ik schreef wel eens anders.

Ook dat je youtube-filmpjes zomaar kan plaatsen zonder dat je naar die site wordt doorverwezen is fijn. Dat lukt facebook nu zelfs niet meer! Complimenten dus. :) 

 

 


Dit x 10, ik ken weinig fora waar dit allemaal zo makkelijk kan.  Foto knippen en plakken?  No problemo.  YouTube link? Hupla, rechtstreeks video geplaatst, etc.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...