cartoonesk Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 Hallo, Wie kan me vertellen hoe je iemand citeert van de ene topic naar een andere topic, zoals Hamirubi wel eens doet? Alvast bedankt! groetjes. Quote
Yncke Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 Pinging @Hamirubi. Mijn manier is waarschijnlijk te ingewikkeld. (Ik quote, copy de broncode, ga naar de andere thread, en paste in de broncode.) Quote yncke.be
cartoonesk Posted January 18, 2022 Author Posted January 18, 2022 Oei. Dat klinkt ingewikkeld. Ik heb geprobeerd te quoten in het ene topic en dan naar een ander venster in een ander topic te kopiëren maar dat ging niet. Quote
Yncke Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 Eigenlijk in essentie hetzelfde, maar in plaats van de mooi opgemaakte layout the kopiëren, ga je eerst naar 'broncode' (eerste knop boven je schrijfveldje) en kopieer je die hele boel naar de 'broncode' van je schrijfveldje van je andere thread. Daarna kun je dat weer uitschakelen en heb je de quote in de mooie layout. Quote yncke.be
cartoonesk Posted January 18, 2022 Author Posted January 18, 2022 Sorry, het is te ingewikkeld voor me. Ik heb er jaren over gedaan om computers en internet een beetje te begrijpen. Ik weet niet welke knop je bedoelt of wat broncode is. Excuus. (de vraag is niet zo belangrijk, gewoon nieuwsgierig ) Quote
Hamirubi Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 1 uur terug, Yncke zei: Pinging @Hamirubi. Mijn manier is waarschijnlijk te ingewikkeld. (Ik quote, copy de broncode, ga naar de andere thread, en paste in de broncode.) Ik doe het op haast identieke wijze. Op Windows gaat het bij mij op deze - heel pragmatische - manier: 1. Citeer in de ene topic, maar publiceer jouw quote niet (normaalgezien blijft jouw cursor in het tekstvak staan) 2. CTRL+A (= selecteer alles in het tekstvak) 3. CTRL+C (= kopieer alles in het tekstvak) 4. Verlaat de ene topic, ga naar de gewenste topic en klik daar op 'Reageer op dit topic' (zodat jouw cursor in het nieuwe tekstvak komt te staan) 5. CTRL+V (= plak de quote in het nieuwe tekstvak) 6. Klik op 'Reactie toevoegen' 7. Geniet van een Peter Motte-citaat dat je zonet helemaal uit context hebt gerukt. Meerdere quotes verzamelen doe ik door verschillende tabbladen met Reep-topics te openen, en te kopiëren en te plakken naar hartenlust. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
cartoonesk Posted January 18, 2022 Author Posted January 18, 2022 @YnckeOm 1 of andere reden staat er geen "broncode"-knop bij mij boven het tekstveld. (?) @HamirubiBedankt, ik heb je methode geprobeerd en het lukte (bij de tweede poging)!!! Dank je wel. Allebei bedankt voor de reacties. Quote
Bonte Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 4 uren geleden, cartoonesk zei: Hallo, Wie kan me vertellen hoe je iemand citeert van de ene topic naar een andere topic, zoals Hamirubi wel eens doet? Alvast bedankt! groetjes. Er is ook een officiële manier Je klikt op die 3 puntjes rechts van het bericht ... en kiest 'Share', de link die je daar ziet kopieer je en plaats die in de andere post. Dit is de link https://www.getekendereep.com/topic/8788-vraag-over-het-forum/?do=findComment&comment=444463 En zo wordt het gepresenteerd in het forum Quote
cartoonesk Posted January 19, 2022 Author Posted January 19, 2022 Dat ziet er wel anders uit dan met de manier van Hamirubi maar ik houd het in gedachten! Bedankt voor de reactie, Peter! Quote
dutch lines Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 Is er een mogelijkheid om berichten van een specifieke mede-forummer te verbergen? Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
Peter Motte Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 25 minuten geleden, dutch lines zei: Is er een mogelijkheid om berichten van een specifieke mede-forummer te verbergen? Wat heb ik nu weer geschreven? Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
dutch lines Posted March 18, 2024 Posted March 18, 2024 1 uur terug, Peter Motte zei: Wat heb ik nu weer geschreven? Haha helemaal niets Peter. Ik kan jouw bijdragen aan dit forum zeker waarderen. Peter Motte 1 Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
Yncke Posted March 19, 2024 Posted March 19, 2024 15 hours ago, dutch lines said: Is er een mogelijkheid om berichten van een specifieke mede-forummer te verbergen? Die optie zit in het menu als je op je gebruikersnaam klikt: (Er lijkt een tegenstrijdigheid in de Nederlandse vertaling te zitten. Genegeerde gebruikers worden in de Engelse tekst niet verwittigd.) dutch lines 1 Quote yncke.be
Bonte Posted March 19, 2024 Posted March 19, 2024 Genegeerde gebruikers krijgen dus geen berichtje, ik heb de vertaling aangepast. Yncke 1 Quote
Air Posted March 23, 2024 Posted March 23, 2024 Ik zag net: “your reaction is removed” in beeld verschijnen! om welke reactie gaat dat?, en vertel het mij! zodat ik weet wat acceptabel is! En mijn gedrag daar op aan kan passen. b.v.d. en een oprecht vriendelijke groet erwin (Air) Quote .
Bonte Posted March 24, 2024 Posted March 24, 2024 15 uren geleden, Air zei: Ik zag net: “your reaction is removed” in beeld verschijnen! om welke reactie gaat dat?, en vertel het mij! zodat ik weet wat acceptabel is! En mijn gedrag daar op aan kan passen. b.v.d. en een oprecht vriendelijke groet erwin (Air) Ik zie niets dat verwijderd is. yncke heeft wel haar eigen berichtje verwijderd, als je tegelijk iets probeerde te posten kan het zijn dat dit een fout opleverde. Ik zie alvast geen verwijderd bericht van jou. Air 1 Quote
Recommended Posts