Ga naar inhoud

Dutch Comic Con 28 & 29 Maart 2015


Imajica

Recommended Posts

Wel pittige acties, zeg! Hoop dat ze dit op andere beurzen nog eens herhalen!

 

Voor het eerst in de geschiedenis. DDB & Silvester samen op 1 GROTE stand. En dat vieren we met een extra goed gevulde goodie bag voor de eerste 50 klanten. Zowel zaterdag als zondag. Doe er je voordeel mee.

post-130-0-40404200-1427312203_thumb.jpg

 

 

Omdat het vrijwel onmogelijk is om alle specials die we voor DCC hebben bedacht op te noemen, richten we ons op de belangrijkste 3. Daarnaast hebben we nog veel meer moois waaronder gesigneerde Art Prints die je cadeau krijgt bij aankoop van de bijpassende albums en een MEGA goodie bag actie. Tsja, was het nu alvast maar zo ver....

post-130-0-85959400-1427312250_thumb.jpg

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

En het regent lekker door met de afzeggingen, nu ook Ernie Hudson en Caity Lotz niet aanwezig. Geweldig gemanaged dit! :)

 

Zonder opgaaf van redenen is het nogal onzinnig om dit op het 'managen' te gooien. Telegraaf mentaliteit noem ik dat.

 

In ander nieuws, voor Walking Dead handtekening jagers, naast Charlie Adlard staat de vertaler van Walking Dead bij ons (hij vertaalt een groot deel van ons materiaal) Wil vast een handtekingen naast die van Charlie zetten ;)

Link naar reactie

ik begrijp dat je er een succes van wil maken maar wat doen alle berichten met jou? Denk eraan dat sommige berichten uit de eerste hand zijn en die kloppen!

 

zelf heb ik het gevoel met dure tickets te zitten met alleen maar afzeggingen maar geen nieuwe gasten.

Link naar reactie

Het heeft wel iets met managen te maken.......waarschijnlijk te veel namen genoemd zonder dat het helemaal rond was.

Inderdaad is het oordelen hierover moeilijk als je de achtergronden niet weet.

 

Misschien is er teveel hooi op de vork genomen, we zullen het zien, oordelen doen we pas achteraf.

Link naar reactie

Het heeft wel iets met managen te maken.......waarschijnlijk te veel namen genoemd zonder dat het helemaal rond was.

Inderdaad is het oordelen hierover moeilijk als je de achtergronden niet weet.

 

Misschien is er teveel hooi op de vork genomen, we zullen het zien, oordelen doen we pas achteraf.

 

Met zoveel gasten haal je je natuurlijk heel veel werk op de hals. En het grote probleem is dat je al die tickets en hotels moet gaan regelen en - erger nog - geld moet hebben om dat allemaal vooraf te betalen. En het geld van de tickets uit de voorverkoop is natuurlijk beperkt.

 

We zullen wel zien hoeveel gasten en dealers er uiteindelijk komen.

Link naar reactie

Met zoveel gasten haal je je natuurlijk heel veel werk op de hals. En het grote probleem is dat je al die tickets en hotels moet gaan regelen en - erger nog - geld moet hebben om dat allemaal vooraf te betalen. En het geld van de tickets uit de voorverkoop is natuurlijk beperkt.

 

We zullen wel zien hoeveel gasten en dealers er uiteindelijk komen.

 

Uitgaande van een conservatieve ingeschatte voorverkoop (zeg 4000) hebben ze toch al een heel behoorlijk werkbudget. Daarnaast is er nog de nodige sponsoring dus de financiën zouden geen probleem moeten zijn als je het met alle partijen goed afspreekt. Maar dat is weer het management gedeelte waar wel enige terechte twijfels zijn.

 

Overigens dat Ernie Hudson niet komt heeft te maken met het feit dat hij urgente andere activiteiten had in Amerika.

Julian Glover heeft hetzelfde pr management en komt wel.

Link naar reactie

ik begrijp dat je er een succes van wil maken maar wat doen alle berichten met jou? Denk eraan dat sommige berichten uit de eerste hand zijn en die kloppen!

 

zelf heb ik het gevoel met dure tickets te zitten met alleen maar afzeggingen maar geen nieuwe gasten.

 

Uiteraard ben ik niet blij met afzeggingen. Wat mij echter in hoge mate irriteert is dat velen - of in ieder geval de meerderheid van degenen die zich erover uitlaten - aan álle berichten een negatieve reactie hangen met een sneer naar de organisatie zonder daadwerkelijk de redenen te kennen. Dat er organisatorisch dingen mis zijn gegaan, dat is duidelijk - dat er ook dingen goed gaan lijkt me ook want héééé, de beurs gaat door. Nuff said.

Link naar reactie

Ik weet toevallig dat ze bezig zijn/trachten met last minute acteurs bij te om de annuleringen op te vangen.

Of dit gaat lukken? Ze zijn er in ieder geval druk mee bezig en weet uit eerste hand dat de huidige annuleringen overmacht is.

Heeft werkelijk niets te maken met slechte organisatie maar is pure pech.

Link naar reactie

Uiteraard ben ik niet blij met afzeggingen. Wat mij echter in hoge mate irriteert is dat velen - of in ieder geval de meerderheid van degenen die zich erover uitlaten - aan álle berichten een negatieve reactie hangen met een sneer naar de organisatie zonder daadwerkelijk de redenen te kennen. Dat er organisatorisch dingen mis zijn gegaan, dat is duidelijk - dat er ook dingen goed gaan lijkt me ook want héééé, de beurs gaat door. Nuff said.

 

2

Link naar reactie

Uiteraard ben ik niet blij met afzeggingen. Wat mij echter in hoge mate irriteert is dat velen - of in ieder geval de meerderheid van degenen die zich erover uitlaten - aan álle berichten een negatieve reactie hangen met een sneer naar de organisatie zonder daadwerkelijk de redenen te kennen. Dat er organisatorisch dingen mis zijn gegaan, dat is duidelijk - dat er ook dingen goed gaan lijkt me ook want héééé, de beurs gaat door. Nuff said.

 

Zo'n Ernie Hudson, daar kunnen ze niets aan doen. Sterker nog, dat gebeurt op iedere beurs en daar is ook niets mis mee. Maar adverteren met mensen die je helemaal nog niet geboekt hebt (zoals er een flink aantal waren, want geen vlucht en hotel geregeld, noem ik gewoon niet geboekt), dat vind ik toch wel een vrij grove nalatigheid.

Link naar reactie

Blijkbaar is het geklaag voorbehouden aan een kleine groep want de grote massa heeft besloten te komen: de voorverkoop voor zaterdag is nl. vandaag gesloten.

Lijkt me dat de organisatie dat niet zou doen als het met de voorverkoop zo slecht zou gaan..... :e012:

 

Dit is wel in tegenstelling met de berichten op hun website dat de verkoop doorging tot 27/3. Ik heb eerlijk gezegd niet veel zin om aan te schuiven voor een ticket.

Link naar reactie

Dit is wel in tegenstelling met de berichten op hun website dat de verkoop doorging tot 27/3. Ik heb eerlijk gezegd niet veel zin om aan te schuiven voor een ticket.

 

Tja hun communicatie is wel voor verbetering vatbaar.....

Maar ondanks alle (opgeklopte?) negativiteit vind ik het voor een 1e keer helemaal nog niet zo slecht wat ze neerzetten.

Link naar reactie

Blijkbaar is het geklaag voorbehouden aan een kleine groep want de grote massa heeft besloten te komen: de voorverkoop voor zaterdag is nl. vandaag gesloten. Lijkt me dat de organisatie dat niet zou doen als het met de voorverkoop zo slecht zou gaan..... :e012:

 

Dit is wel in tegenstelling met de berichten op hun website dat de verkoop doorging tot 27/3. Ik heb eerlijk gezegd niet veel zin om aan te schuiven voor een ticket.

 

Dat is toch precies volgens plan ?!? 

 

Als je zegt dat de verkoop doorgaat tot 27/03 en je stopt op 26/03, dan doe je toch precies wat er gezegd was? 

Link naar reactie

Uiteraard ben ik niet blij met afzeggingen. Wat mij echter in hoge mate irriteert is dat velen - of in ieder geval de meerderheid van degenen die zich erover uitlaten - aan álle berichten een negatieve reactie hangen met een sneer naar de organisatie zonder daadwerkelijk de redenen te kennen. Dat er organisatorisch dingen mis zijn gegaan, dat is duidelijk - dat er ook dingen goed gaan lijkt me ook want héééé, de beurs gaat door. Nuff said.

Dat er nog zoveel goed gaat , komt in mijn ogen ook zeker omdat een maatje van me aan het helpen is! En die hulp was meer dan nodig, en hij doet dat geweldig!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Uiteraard ben ik niet blij met afzeggingen. Wat mij echter in hoge mate irriteert is dat velen - of in ieder geval de meerderheid van degenen die zich erover uitlaten - aan álle berichten een negatieve reactie hangen met een sneer naar de organisatie zonder daadwerkelijk de redenen te kennen. Dat er organisatorisch dingen mis zijn gegaan, dat is duidelijk - dat er ook dingen goed gaan lijkt me ook want héééé, de beurs gaat door. Nuff said.

3

Link naar reactie

Waar ik mijn meningen op baseer zijn een hoop zaken die er wel terdege toe doen:

 

Zoals reeds eerder genoemd, meneer zijn ''winkel'' ComicToys dupeert tientallen klanten:

 

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,25739.0.html

 

En dat heeft 0 te maken met het scheiden van de partner welke ook verbonden was aan de site.

MBT Dutch Comic Con:

 

- Gasten aankondigen die niet komen

- Gasten die niet hebben toegezegd melden als attending the con, totdat men zelf maar via twitter gaat vragen (zie Michael Cudlitz) en dan blijkt dat er nog 0 rond is

- Betalingen wederom, hotels niet betaald, tickets niet geboekt etc.

Het grote deel aan mensen wat wel komt..die wens ik gewoon veel plezier, net als de uitgeverijen die er staan.

Maar voor de gasten die nu komen, de organisatie en het niet nakomen van beloftes..plus alle andere feiten welke vroeg of laat allemaal boven tafel komen..nee.

 

neem dan een voorbeeld aan Facts, voor je gaat lopen schreeuwen over je Dutch Comic Con.

 

 

glas-halfvol-of-halfleeg.jpg

Link naar reactie

Ik hoop dat al die pessimisten wegblijven. Zal de sfeer ten goede komen.

Ik snap niet goed dat er zo heftig wordt gereageerd op kritiek. Voor een event waar mensen 20 euro voor moeten betalen wordt er een bepaalde standaard verwacht. Voor een beurs onder de kerktoren voor 2 euro inkom is alles meegenomen.

Link naar reactie

Ik snap niet goed dat er zo heftig wordt gereageerd op kritiek. Voor een event waar mensen 20 euro voor moeten betalen wordt er een bepaalde standaard verwacht. Voor een beurs onder de kerktoren voor 2 euro inkom is alles meegenomen.

 

Op FACTS wordt overdreven positief gereageerd en op dit evenement overdreven negatief. De waarheid ligt zoals altijd ergens in het midden.

En als je het geen 17,50 euro waard vind kom je toch niet.

Link naar reactie

Snow Leopard is een heel wijs man, ik had precies hetzelfde kunnen zeggen (of dat dan wijs is :e005: ).

Het lijkt wel of er een bepaalde jaloezie zit bij velen......of in ieder geval de hoop dat het niks wordt. 

 

Ik ben best kritisch, maar dan achteraf, we zien het wel, ik heb geen speerpunten op deze comic con.

Wat FACTS wel voor heeft is ervaring (en meer europese internationale tekenaars), maar ook zij zullen het met de jaren hebben opgebouwd. 

 

Maandag zullen we het weten.

Link naar reactie

Op FACTS wordt overdreven positief gereageerd en op dit evenement overdreven negatief. De waarheid ligt zoals altijd ergens in het midden.

En als je het geen 17,50 euro waard vind kom je toch niet.

Het is 20 want de voorverkoop is onverwacht afgesloten :)

 

Ik ga zeker komen maar ik vind de verhouding prijs/professionaliteit onvoldoende.

 

Dat van jaloers zijn begrijp ik niet goed wat daarmee bedoeld wordt

 

Tot slot tot morgen allemaal. Als er nog kaarten zijn tenminste :)

Link naar reactie

Snow Leopard is een heel wijs man, ik had precies hetzelfde kunnen zeggen (of dat dan wijs is :e005: ).

Het lijkt wel of er een bepaalde jaloezie zit bij velen......of in ieder geval de hoop dat het niks wordt. 

 

Ik ben best kritisch, maar dan achteraf, we zien het wel, ik heb geen speerpunten op deze comic con.

Wat FACTS wel voor heeft is ervaring (en meer europese internationale tekenaars), maar ook zij zullen het met de jaren hebben opgebouwd. 

 

Maandag zullen we het weten.

 

Ja, maar als je 100 euro betaalt voor een concert van een bepaalde topgroep en er blijft uiteindelijk alleen maar het voorprogramma over, dan ben je toch ook niet tevreden? Hoe goed dat voorprogramma en de sfeer nog mag zijn.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...