Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Veto

Geflopte en gestopte reeksen

Recommended Posts

On 9/2/2018 at 10:23 AM, Veto said:

- De Mangakiller (2012) : 1 album 

133922.jpg

Ja, dat vond ik ook jammer.

Om nog maar te zwijgen over Nana, Shaman King, Bleach, Black Butler, Liar Game, Neon Genesis Evangelion, Gals ...

We leven hier allemaal om een slagveld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, linthout zei:

Ross verdorie! Heeft die dan toch een strip gemaakt !!!

Ik ben ooit een strip van hem tegengekomen in een Robbedoes+ album. Dacht ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎3‎/‎09‎/‎2018 om 19:19, Dedi Kass zei:

Ook heel goed en wel verder gezet zonder vertaling;

Harlekijn - de eerste drie fantastische delen door Dany en Van Hamme:  van 1979 tot 1985 (in 1993 herdrukt onder de naam Joker)

Van 2001 tot 2004 nog 4 delen in 't Frans door Jytery maar nooit vertaald en halen niet hetzelfde niveau van de drie eerste verhalen

maar die eerste drie delen moeten niet onderdoen voor Largo Winch en XIII

130678.jpg

Die zijn idd heel goed

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kowalsky is nog zo'n strip dat ik als jonge puber heb gekocht en héél goed vond (het was eens iets anders dan Sus en Wis bij manier van spreken, het was nog vooraleer ik XIII en consoorten leerde kennen).

En maar wachten op dat volgende deel...

en maar wachten...

:unsure:

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, linthout zei:

Ross verdorie! Heeft die dan toch een strip gemaakt !!!

Eveneens het scenario voor Roos en Ever, er zijn plannen voor een bundeling van "Kinderen van de regeling".

de-ever-en-de-roos-3_med.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, shakeitupguy zei:

Viixit is ook maar bij 1 deel gebleven, dit terwijl een 2de deel voorzien. Van de tekenaar is nooit iets van gehoord.

vixit-01-scbrde-stedendoderbr1e-druk-198

TOP, mijn allereerste HC aankoop ooit.

Ooit heb ik weleens (volgens mij hier op dit forum) gelezen dat de beste man wel aan deel 2 bezig was, maar dusdanig in de problemen kwam, dat de platen van deel 2 uiteindelijk ergens onder een lekkend dak lagen. Er bleef dus niets van over. Geen idee of dat verhaal waar was, maar als het waar is, dan is dat eeuwig zonde! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, The Alderwood said:

Ik heb ooit nog een aantal originelen van die geplande tweede uitgave op de kop kunnen tikken. 

Die wil ik wel eens zien.😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Die wil ik wel eens zien.😀

Tijdens de koude winter van 2016 heb ik die jammer genoeg in de kachel moeten gooien om toch enigszins warmte te hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, The Alderwood zei:

Tijdens de koude winter van 2016 heb ik die jammer genoeg in de kachel moeten gooien om toch enigszins warmte te hebben.

:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Falco en Donjon! Best aardig, leuk getekend.

De delen van Hanco Kolk en Uco Egmond zijn nog goed verkrijgbaar.

strip-extra-08-falco-en-donjon-kokende-olie-1e-druk-1998.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 5/9/2018 om 12:42, Bonte zei:

Eveneens het scenario voor Roos en Ever, er zijn plannen voor een bundeling van "Kinderen van de regeling".

Peter, is daar ooit meer van gemaakt dan dat ene album?

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Werner zei:

Peter, is daar ooit meer van gemaakt dan dat ene album?

Ja, nog 1 of 2 extra, ik ben het met Yurg en Ros aan het bekijken om die in te scannen en uit te geven in HC bundeling.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Al' Togo

Reality Show

Ghost Money (onlangs integraal in 't engels verschenen, spijtig genoeg op comic formaat)

Mayam

H.Ell

9 Tijgers

...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Reality Show heb ik compleet gemaakt via Izneo in het engels. Mayam ook tot deel 4 maar daar heb ik nog leeswerk aan.

Ghost Money is inderdaad een gemis. Ik heb de serie pas laat leren kennen via Dominique Bertail tijdens zijn tour voor Mondo Reverso. Chateau des étoiles staat ook op mijn wishlist en is blijkbaar ook in het nederlands opgegeven na een paar delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik was tijdens mijn jeugdige jaren een fan van ondermeer de reeks Safari.

Willy Vandersteen snapte dat de televisieserie Daktari populair was, en startte daarom Safari. Hij was scenarist, en Karel Biddeloo tekende de 24 albums, waarbij hij in het laatste verhaal zelf de titelrol vertolkte van De Motorcrosser.

Uitzonderlijk aan deze reeks is dat er een doorlopende verhaallijn is, iets dat bij de andere Vandersteen-reeksen niet voorkomt.

Jammer dat het daarbij bleef.

safari 24 1-8-1974_f.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Bonte zei:

Ja, nog 1 of 2 extra, ik ben het met Yurg en Ros aan het bekijken om die in te scannen en uit te geven in HC bundeling.

Ooh! Me want! Me want!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎4‎/‎09‎/‎2018 om 18:08, Werner zei:

kinderen-van-de-regeling-01-reintegrator

Volgens mijn - niet altijd even betrouwbare - geheugen is hier een tweede deel van. Misschien niet in album-vorm maar ik herinner me dat ik het tegenkwam in een stripblad. Vermoedelijk Sjors & Sjimmie, las ik van de bieb. Dat zal zo omstreeks 1991 of 1992 zijn geweest?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen