Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Veto

Geflopte en gestopte reeksen

Recommended Posts

7 uren geleden, Lefranc zei:

Kobijn. Geflopt en gestopt ????

Nee hoor, je moet alleen wat langer wachten:e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 hours ago, Rik said:

Nee hoor, je moet alleen wat langer wachten:e007:

De uitgeverij heeft reeds zoveel keer gezegd dat we nog wat moeten wachten, dat het inmiddels ongeloofwaardig wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 uren geleden, Martin zei:

Ik was tijdens mijn jeugdige jaren een fan van ondermeer de reeks Safari.

Willy Vandersteen snapte dat de televisieserie Daktari populair was, en startte daarom Safari. Hij was scenarist, en Karel Biddeloo tekende de 24 albums, waarbij hij in het laatste verhaal zelf de titelrol vertolkte van De Motorcrosser.

Uitzonderlijk aan deze reeks is dat er een doorlopende verhaallijn is, iets dat bij de andere Vandersteen-reeksen niet voorkomt.

Jammer dat het daarbij bleef.

safari 24 1-8-1974_f.jpg

Ik vond die leuk, vooral omdat ze bij de Standaard reeksen opvallen met de gele ruggen tussen de Bessy's en Robertrand's. En best wel nog OK verhalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Haas van Mars

is dat nu een einde of niet? Ik had het gevoel dat het nog niet helemaal verteld was?

Deel dit bericht

Link naar bericht
25 minuten geleden, Aerogi zei:

De Haas van Mars

is dat nu een einde of niet? Ik had het gevoel dat het nog niet helemaal verteld was?

Het is ook niet uitverteld. Doodjammer want daardoor heb ik de reeks verkocht. De eerste 4-5 delen kunnen hun mannetje met serie XIII wel staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
27 minuten geleden, Timhardt zei:

Het is ook niet uitverteld. Doodjammer want daardoor heb ik de reeks verkocht. De eerste 4-5 delen kunnen hun mannetje met serie XIII wel staan.

Dat was inderdaad razend knap begonnen. Maar naar het einde toe werd het wel een 'beetje' ongeloofwaardig. Ik dacht dat er plots een dinosaurus ten tonele kwam op het einde. Lang geleden dat ik deze heb gelezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Martin zei:

De uitgeverij heeft reeds zoveel keer gezegd dat we nog wat moeten wachten, dat het inmiddels ongeloofwaardig wordt.

Vandaar de groene smiley Martin, helaas heb ik geen Pinokkio smiley 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
34 minuten geleden, Rik zei:

Bedoel je deze? 🤥

Deel dit bericht

Link naar bericht
27 minuten geleden, Simon zei:

Bedoel je deze? 🤥

Yep, ik kon hem zo gauw niet vinden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, Martin zei:

De uitgeverij moet ook uit de kosten geraken hé. Jammer voor de liefhebbers, maar blijkbaar zijn ze niet talrijk genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Aerogi zei:

De Haas van Mars

Ja, super irritant, dan heb je 9 delen in je kast staan en dan komt er geen einde. Dat blijft wel heel jammer!

Kon men nu echt niet een einde eraan breien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 2/9/2018 om 12:49, knobbel zei:

Makabi.

Sabatini en Betty&Dodge van Du Caju.

Makabi is in het Frans wel afgerond geraakt (via andere uitgever en naamsverandering van de reeks) ...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat betreft Vlaamse strips, graag een resurrectie van Sarah&Robin, Sam, Plankgas&Plastronneke, Biebel en De Geverniste Vernepelingskes. En af en toe een Nero hommagestrip. Die van Kim was geweldig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 9/7/2018 at 4:37 PM, Rik said:

OK, maar we zijn nu weer drie maanden verder. En nog steeds niet die eeuwenlang beloofde Kobijn albums.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, fozzie bear zei:

leo loden 

gestopt in het nederlands in het frans gaat het wel verder , jammer

Spijtig, dat uitgeverij L deze goede reeks niet in het Nederlands uitbrengt, terwijl zij toch bijna alles van Arleston vertalen

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen