Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
agrash

Stripwinkels In Oost- En West-Vlaanderen

Recommended Posts

Bedankt. Was inderdaad de moeite. Enkele series compleet gemaakt, enkele zeldzame dingen gevonden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

Alleen is hier wel héél veel keuze.  SC, HC van zowel populaire reeksen als minder bekende reeksen.  Niet twijfelen, gewoon eens langs gaan.  Voorzie voldoende tijd want je bent niet zo snel buiten als je denkt.  'Atlantis' bezoeken is altijd weer iets nieuws ontdekken.

ik hoor dit nu in mijn hoofd vertellen door een stem van op de lokale radiostations :P

Deel dit bericht

Link naar bericht

PATRICK KIEKENS (62) TREKT DEUR VAN STRIPWINKEL ACHTER ZICH DICHT

Koeritza krijgt nieuwe uitbaters

Patrick Kiekens (62) trekt na tien jaar de deur van stripwinkel Koeritza in de Sint-Jorisstraat in Aalst achter zich dicht en gaat met pensioen. Toen Kiekens zijn stripwinkel begon, had hij al een carrière op de beurs achter de rug. "Ik heb 25 jaar gewerkt voor het geld, tien jaar voor de mensen en nu ga ik wat doen waar ik zelf zin in heb. Tekenen."

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/koeritza-krijgt-nieuwe-uitbaters-a2057866/

https://www.facebook.com/koeritza

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Een goeie zaak dat er toch stripwinkels worden overgenomen ipv te sluiten, zie ook Mekanik.

De vrees dat er binnen 10 jaar geen stripwinkels meer zijn door een gebrek aan opvolgers en/of klanten blijft wel gestand.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoi, fijn om te lezen over Koeritza hier. Reclame, reclame, reclame... Ik ben dus de nieuwe eigenaar en geef hier graag nog even onze nieuwe contactinformatie door.

Koeritza

Sint Jorisstraat 23

9300 Aalst

053/426361

koeritza1@telenet.be

www.koeritza.be

Jullie kunnen altijd verlanglijstjes doorsturen dan probeer ik die zo goed mogelijk op te volgen voor jullie. Oude klantenkaarten zijn nog steeds geldig.

Hopelijk kan ik jullie eens verwelkomen in de vernieuwde Koeritza.

Groetjes,

Koenraad

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat verkoop je in je winkel, naast nieuwe Nederlandstalige strips? Engels? Frans? Antieke strips? Postuurkes?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat verkoop je in je winkel, naast nieuwe Nederlandstalige strips? Engels? Frans? Antieke strips? Postuurkes?

Ik ga bijna om de week even langs bij de Koeritza en merk dat de nieuwe uitbater heel hard zijn best doet om zijn aanbod tweedehands strips te verbeteren. De kwaliteit ervan is goed en de prijs zeer gemodereerd. De nieuwste strips worden elke week geleverd. Op de website van Koeritza vind je via de nieuwsbrief alle strips die de maand daarop gaan verschijnen. Anderstalige strips zijn er bijna niet, maar kunnen wel besteld worden. Er zijn wat posters.Het aanbod van echt oude strips begint ook groter te worden. Geen postuurkes. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het aanbod van echt oude strips begint ook groter te worden. Geen postuurkes. 

Wat zijn postuurkes? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Dit soort porseleinen gedrochten die je op oma's dressoir vindt:

194751187_4-4-porseleinen-postuurkes-met

Deel dit bericht

Link naar bericht

oei, oei, oei...

Is het politiek incorrect om postuurkes en beeldjes als synoniemen te gebruiken? 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Poort in Gent, vriendelijk!

Ze zijn daar ook zeer behulpzaam.

Als er aan te komen is zullen ze het je bezorgen!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoe wordt een niet meer ter zake doend bericht gewist? Gezocht maar niet gevonden...

Je zwaait eens naar een mod. ;)

Wees welgekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...