Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (13)] Cover 22 Vs. Cover 45


nobody

  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      20
    • B
      38


Recommended Posts

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.            :)

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

A

post-585-0-56690600-1477373360.jpg

 

Mijn tweede is Stomp 1. Hoe een iconisch figuur opnieuw een rol kan spelen na zoveel jaar. En een erg goede strip, trouwens. 

JPAR

 

 

 

B

post-585-0-39501800-1477785929.jpg

 

Chorasan

Link naar reactie

Het is een truukje tegenwoordig: we zetten een portret op onze cover waarbij een lelijke vent je recht aankijkt. We zorgen dat zijn haar er vies uitziet, dat hij littekens heeft en rotte tanden. Waarom die boot op zijn hoed vaart weet ik niet. Met B heb je dan weer het voordeel dat je Stomp herkent maar dat het mysterie rond zijn figuur bewaard blijft. Echt sterk is die Stomp-cover niet, maar toch beter dan die zeerover.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Het is een truukje tegenwoordig: we zetten een portret op onze cover waarbij een lelijke vent je recht aankijkt. We zorgen dat zijn haar er vies uitziet, dat hij littekens heeft en rotte tanden. Waarom die boot op zijn hoed vaart weet ik niet. Met B heb je dan weer het voordeel dat je Stomp herkent maar dat het mysterie rond zijn figuur bewaard blijft. Echt sterk is die Stomp-cover niet, maar toch beter dan die zeerover.

Hopelijk koos je dan toch A :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...