nobody Posted November 26, 2016 Share Posted November 26, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Mijn tweede is Stomp 1. Hoe een iconisch figuur opnieuw een rol kan spelen na zoveel jaar. En een erg goede strip, trouwens. JPAR B Chorasan Link to comment
JJL Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 De Spoken van Knightsgrave erg goed album, maar het masker van Stomp op de cover vind ik toch niet mooi (dan was die van Will beter). Cover B interessanter. Link to comment
nobody Posted November 27, 2016 Author Share Posted November 27, 2016 Ik ving geen van de twee mooi, maar B vind ik (euhm) beter. Link to comment
Chimi Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Ik ving geen van de twee mooi, maar B vind ik (euhm) beter. Idem. http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
Timhardt Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Lelijke covers.....sorry hoor, maar echt lelijk. Met een zo groot mogelijke boog eromheen. Link to comment
Gio Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 De nek van Stomp is erg lang, waardoor de cover mij in negatieve zin opvalt. Daarom B. Link to comment
Bart 01 Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Niet echt zwaar overtuigd van B, het probleem met de covers van piratenstrips in dit toernooi is dat ik die altijd vergelijk met die van long John silver ... En A, tja. Dus voor B gegaan. Link to comment
Rik Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Idem. 3 Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Tweetie Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 inderdaad zijn allebei de covers niet echt geweldig. Link to comment
Kool Thing Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 B omdat dit concept heel duidelijk is voor de reeks. Al 10 delen iemand anders - dus niet de hoofdfiguur - op de cover, maar je weet steeds dat het om Drakenbloed gaat. Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Marinelli Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 Deze ronde sla ik over. Link to comment
Waldorf Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Het is een truukje tegenwoordig: we zetten een portret op onze cover waarbij een lelijke vent je recht aankijkt. We zorgen dat zijn haar er vies uitziet, dat hij littekens heeft en rotte tanden. Waarom die boot op zijn hoed vaart weet ik niet. Met B heb je dan weer het voordeel dat je Stomp herkent maar dat het mysterie rond zijn figuur bewaard blijft. Echt sterk is die Stomp-cover niet, maar toch beter dan die zeerover. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
nobody Posted November 28, 2016 Author Share Posted November 28, 2016 Het is een truukje tegenwoordig: we zetten een portret op onze cover waarbij een lelijke vent je recht aankijkt. We zorgen dat zijn haar er vies uitziet, dat hij littekens heeft en rotte tanden. Waarom die boot op zijn hoed vaart weet ik niet. Met B heb je dan weer het voordeel dat je Stomp herkent maar dat het mysterie rond zijn figuur bewaard blijft. Echt sterk is die Stomp-cover niet, maar toch beter dan die zeerover. Hopelijk koos je dan toch A Link to comment
Kristof Berte Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Ik moet zeggen dat de Drakenbloed-cover beter overkomt in het echt dan op foto. Die 'glanzende' ogen zijn natuurlijk een trucje, maar het werkt wel. Maar de Stomp-cover vind ik toch beter, ik hou wel van de eenvoud ervan. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Waldorf Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Hopelijk koos je dan toch A Vanzelfsprekend. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Recommended Posts