Ga naar inhoud

Wordt Deze Vertaald?


alexjodo

Recommended Posts

 

chick-00-frontcover (2).jpgPersoonlijk zou ik ook nog graag de vervolgen op De Onweerstaanbare Zorfelin vertaald zien, voor de volledigheid.

Ideetje voor Arcadia?

chick-bill-tome-70-qui-veut-gagner-filonchick-bill-tome-69-secret-geant-flure.jp

Ik ook. Arcadia was dit aanvankelijk ook van plan, maar na het overlijden van Tibet vrees ik dat we er een kruis mogen over maken...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

strip_34369.jpg

Deze uit het Talent fonds? :e003:

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Op basis van welke argumenten Jason?

Behoorlijk onschuldig hoor, enkel een veiling op Catawiki waarbij dit album niet in het kavel zat. ;)

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Er zijn inderdaad steeds meer vertaaluitgevers die liever wachten tot een tweeluik of cyclus volledig vertaald is of raakt om te vermijden dat ze zelf weer met een onafgewerkte serie opgezadeld zitten. Soms ligt dat echt niet aan hen.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Saga Uitgaven werd een beetje voorbarig genoemd als overnemer van de serie, maar vooraleer het zo ver is, moest er een overzicht komen van beschikbare stock en wat ermee te doen. het financiële plaatje moet nog kloppen. Hiermee beweer ik geenszins dat die reeks zo goed als zeker wordt doorgezet door Saga.

Link naar reactie

Ok. Beetje jammer dat ze de laatste twee delen niet gewoon vertaald hebben. Aan de andere kant was het Bij Standaard natuurlijk een vreemde eend in de bijt.

Wind in de Woestijn had ook nog 2 delen te gaan. Ik hoop dat DDB de delen alsnog uitbrengt. De laatste tijd hebben ze nogal wat dierenreeksen lopen.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Maar ook zijn er nog genoeg onafgemaakte reeksen:  Hostile, Grens, zeven kogels voor oxford, Heer der dolende zielen, ghost money, reality show, mayam, mekong, ian, al togo, benson gate, kabbala, dubbel m, alter ego, dorian domber....   En de serie 'Er was eens' zou eigenlijk in een groter formaat dan bij Standaard uitgegeven moeten worden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...