Ga naar inhoud

Wordt Deze Vertaald?


alexjodo

Recommended Posts

De integrale. Voor de vertaling van deel 0 waren ze te laat om die ook nog in de integrale te steken. Maar een concrete aankondiging voor de vertaling van deel 0 is er momenteel niet. Dat zou ik nog eens moeten navragen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Hebben we dan straks weer te maken met een uitgever die ons met onafgemaakte subreeksen laat zitten? Dat zou me dan ontzettend van ze tegenvallen.

Ik had in het begin ook al eens gevraagd op een beurs of alles uitgebracht zal worden. Het antwoord was toen dat alles vertaald zou worden waar ze aan begonnen, maar dat niet alle subreeksen die de franse uitgever uit zou brengen door hun zou worden vertaald.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gisteren op het stripfestival van Middelkerke met Bruno Marchand gepraat. Hij wist niet eens dat de tweede cyclus van 'Een paar stappen naar het licht' aangekondigd stond op de achterkant van de Nederlandse editie. Wanneer zit dat er aan te komen ? Of is het een illusie om na drie jaar nog op een vertaling hiervan  te hopen ? In Duitse vertaling is ook maar enkel de eerste cyclus verschenen, vertelde hij.

post-69-0-04352600-1469183557_thumb.jpg

post-69-0-39054500-1469183557_thumb.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Gisteren op het stripfestival van Middelkerke met Bruno Marchand gepraat. Hij wist niet eens dat de tweede cyclus van 'Een paar stappen naar het licht' aangekondigd stond op de achterkant van de Nederlandse editie. Wanneer zit dat er aan te komen ? Of is het een illusie om na drie jaar nog op een vertaling hiervan te hopen ? In Duitse vertaling is ook maar enkel de eerste cyclus verschenen, vertelde hij.

Geen 2e cyclus? Dat is wel jammer. :(
Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...