Ga naar inhoud

Wordt Deze Vertaald?


alexjodo

Recommended Posts

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Wordt er door uitgevers nu meer dan voorheen gekeken naar wat er op de Duitse markt verschijnt? Ik sprak een tijdje geleden iemand die bij Soul food comics werkt en die vertelde dat daar nog relatief goedkope titels te scoren zijn.

We kennen Gung Ho en Kroniek der Onsterfelijken van Von Kummant en Von Eckartsberg, maar voor de rest geen flauw idee wat daar verschijnt. Splitter is een mooie uitgeverij, maar die brengt op het eerste gezicht vooral vertalingen.

Link naar reactie

in Angouleme kennis gemaakt met recent werk van Zep

 

naast zijn gekende humorreeksen is hij nu ook een serieuzere weg in geslagen, met een andere tekenstijl

voor een dedi heb ik dit album

 

CVT_Un-bruit-etrange-et-beau_5128.jpg

 

aangeschaft en het heeft me wel geraakt

 

het gaat over een pater uit de Chartreuse die de zwijggelofte heeft afgelegd, en na twintig jaar nog eens buiten komt om in Parijs aanwezig te zijn bij de uitspraak van een erfenis. De confrontatie met de buitenwereld confronteert hem weer met zijn verleden!

de premisse klinkt eigenlijk wel raar maar het is een fantastisch verhaal, zonder dat er eigenlijk veel in gebeurd

 

knap dat de man een nieuwe weg is ingeslagen

Link naar reactie

in Angouleme kennis gemaakt met recent werk van Zep

 

naast zijn gekende humorreeksen is hij nu ook een serieuzere weg in geslagen, met een andere tekenstijl

voor een dedi heb ik dit album

 

CVT_Un-bruit-etrange-et-beau_5128.jpg

 

aangeschaft en het heeft me wel geraakt

 

het gaat over een pater uit de Chartreuse die de zwijggelofte heeft afgelegd, en na twintig jaar nog eens buiten komt om in Parijs aanwezig te zijn bij de uitspraak van een erfenis. De confrontatie met de buitenwereld confronteert hem weer met zijn verleden!

de premisse klinkt eigenlijk wel raar maar het is een fantastisch verhaal, zonder dat er eigenlijk veel in gebeurd

 

knap dat de man een nieuwe weg is ingeslagen

 

 

 

 

Zowel Un bruit étrange et beau en Une histoire d'hommes zal bij uitgeverij Daedalus verschijnen!!!

Link naar reactie

YOKO TSUNO INTEGRAAL

http://www.dupuis.com/yoko-tsuno-l-integrale/bd/yoko-tsuno-l-integrale-tome-1-de-la-terre-a-vinea/8497

 

Gaan die nog vertaald worden?
Ik zag ze gisteravond bij Book&Cook in Brussel en het zag er zoooo mooi uit, dat ik ze bijna had gekocht ook al is mijn Frans blijven steken op schoolniveau, meer dan 20 jaar geleden :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

2131_couv.jpg

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

image.php?i=351987&s=314167

1507-1.jpg

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Couv_300085.jpg

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...