Ga naar inhoud

Wordt Deze Vertaald?


alexjodo

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
1 uur geleden, Marinelli zei:

Zet Daedalus de vertaling van Red Skin voort? Het tweede deel verscheen toch al een jaar geleden, maar ik zag nog geen aankondiging passeren?

9782344015933-L.jpg.189aaa7ed32ff5937a3b8b8fe290b4e0.jpg

 

 

 

 

 

Volgens mij heeft daedalus teveel reeksen lopen die wachten op een vervolg. Vooral omdat ze ook nog eens constant nieuwe reeksen opstarten.

Link naar reactie
14 uren geleden, esteban² zei:

Je hebt gelijk.  Dat had ik nog niet door.  Maar dan hoop ik alsnog op de vertaling van het film-avontuur.  Dat is nu nét wat ik altijd al wilde lezen, een volwaardig en lang verhaal van de Kleine Robbe door Tome & Janry. :) 

Ik denk niet dat het een lang verhaal van de Kleine Robbe zal zijn. Kijk maar eens naar de preview op de site van Dupuis :

http://www.dupuis.com/le-petit-spirou-le-film/bd/le-petit-spirou-le-film-le-petit-spirou-la-bd-du-film/72386

Link naar reactie
On 9/1/2017 at 1:06 PM, pedem said:

 

Volgens mij heeft daedalus teveel reeksen lopen die wachten op een vervolg. Vooral omdat ze ook nog eens constant nieuwe reeksen opstarten.

Zou nog verschijnen, maar niet meer dit jaar.

 

Ik vind ook dat ze teveel concept reeksen beginnen maar traag verder doen met de bestaande. Ik zou graag een hoger tempo willen Elfen, Dwergen & Meesters Inquisiteurs

Link naar reactie

Van Orakel is deel 10 zopas (of binnenkort) verschenen in het Frans. Het was aangekondigd als een vijfdelige reeks, net zoals Elfen ooit. Orakel 10 is wel het laatste deel. Daedalus moet dus ook zomaar aanvaarden dat sommige reeksen langer lopen dan gepland en die vervolgen moeten tussen andere reeksen uitgegeven worden. Ze geven al veel uit per maand. Het is voor niemand goed dat ze hun productie zowat zouden verdubbelen om alle vervolgen uit te brengen. Al goed dat er af en toe ook reeksen eindigen.

Link naar reactie

Ik weet dat ze afhankelijk zijn van externe factoren. En vraag zeker geen verdubbeling van het aantal te verschijnen titels. Maar ze kunnen misschien eens een nieuwe reeks minder opstarten. Ik weet dan zagen we natuurlijk ook weer van waarom wordt dit of dat niet vertaald.

Kortom het is voor ons strip lezers nooit goed of toch zelden.

Link naar reactie
Op ‎11‎/‎09‎/‎2017 om 09:31, cartoonesk zei:

Ik denk niet dat het een lang verhaal van de Kleine Robbe zal zijn. Kijk maar eens naar de preview op de site van Dupuis :

http://www.dupuis.com/le-petit-spirou-le-film/bd/le-petit-spirou-le-film-le-petit-spirou-la-bd-du-film/72386

Zouden dat niet eerder gewoon intro-pagina's zijn, om de personages voor te stellen?  Met een gag erbij?  Elders las ik dat dit wel degelijk een lang verhaal is en er is ook nog het feit dat het haast letterlijk op de voorkant van de cover staat.  Niet?

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Vandaag verscheen bij Casterman het one-shot Betty Boob. Het gaat over een vrouw die na borstkanker haar linkerborst, haar job en haar vriend verliest. Maar het wordt een heuglijke dag, al weet ze dat nog niet.

Op enkele tussenpagina's met stukjes dialoog na is het zo goed als tekstloos. Er is nog geen 'vertaling' van aangekondigd, maar ik vind het net zo goed belangrijk om het onder de aandacht te brengen, niet alleen bij stripliefhebbers overigens. Het ziet er prachtig uit en het komt met een boodschap van hoop.

https://www.bdgest.com/preview-2263-BD-betty-boob-recit-complet.html

2263_couv.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 12-9-2017 om 14:23, Van Ditmar Strips zei:

Ik heb de lijst van nieuwe titels van Daedalus tot eind van het jaar gezien en daar staan maar weinig nieuwe reeksen in (slechts 2) de rest zijn allen vervolgdelen op bestaande reeksen.

Net nog even het fonds van Daedalus doorlopen op stripinfo.be en nogmaals bevestigt gezien hoeveel reeksen wij nog op wachten. Dus ik ben eigenlijk best benieuwd. Vertel gerust meer. 😊😊😊

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...