Ga naar inhoud

Wordt Deze Vertaald?


alexjodo

Recommended Posts

Begin 2012 wist Standaard Uitgeverij mij nog te melden dat het vierde deel van De Wind in de Woestijn in het najaar van dat jaar zou verschijnen....

Blijkbaar verkocht deze serie niet goed/voldoende, of heeft iemand andere informatie waarom de laatste twee delen nooit vertaald werden?

Link naar reactie

Dat zou kunnen, maar ik heb nog geen enkele uitgever daarover bezig gehoord.

 

Hmm, jammer  :e001:

 

Misschien lezen er hier wel enkele mee, op zoek naar fijne tips. Ik meen bijv. ook ergens iets opgevangen te hebben over Lupus, van ene Frederik Peeters. Nog zo'n fijne tip!

 

Nu we toch bezig zijn ... Een integrale editie van De Macht der Onschuldigen zou ook zéér welgekomen zijn ... Fantastische (en veel te vroeg afgebroken) reeks!

Link naar reactie

Hmm, jammer  :e001:

 

Misschien lezen er hier wel enkele mee, op zoek naar fijne tips. Ik meen bijv. ook ergens iets opgevangen te hebben over Lupus, van ene Frederik Peeters. Nog zo'n fijne tip!

 

Nu we toch bezig zijn ... Een integrale editie van De Macht der Onschuldigen zou ook zéér welgekomen zijn ... Fantastische (en veel te vroeg afgebroken) reeks!

Bij uitgeverij Koen Claeys? :D

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

darwin.jpg

 

9782344013618_cg.jpg

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...