Ga naar inhoud

Ergerlijk Eliootje


Recommended Posts

ik vind die Elio tekening allesbehalve grappig...

 

ofwel mis ik gewoon compleet de humor, dat kan ook.

2

 

Ik begreep het eerst ook niet goed, tot ik las dat het om 'kattenkwaad' ging.

dit is geen kattenkwaad meer toch?

ik kan wreedheid in een strip wel waarderen, maar dan wel gericht naar... 

staat de kat nog symbool voor iets/iemand?

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

 

Gewoon een reactie op die Waalse strip voor Clint.be.  Ik vind de tekening op zich eigenlijk ook niet grappig.  

 

 

 

Da's waarschijnlijk de Vlaamse Leeuw kat

 

 

Uiteraard - tegenover de gepluimde Waalse haan.

 

BadBartje1_PR.jpg

 

Bad Bartje vind ik - afgezien van de stomme titel - best goed, en spreekt wel aan.

Die Elio van hierboven... nou ja... Goed getekend, maar een slechte persiflage. Zolang hier maar geen strip van komt.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Nochtans "moet je al een onnozelaar zijn om er de tekenstijl, de manier van inkten en inkleuren van Steve Van Bael (Figaro) niet in te herkennen" :)

 

miljaar, dan kunnen we niet anders dan erkennen dat die schrijver van de SSZ een onnozelaar is. Iemand moet hem dat dan toch maar eens gaan zeggen ;)

Link naar reactie

als iemand me nog eens uitlegt hoe ik een foto post, dan post ik het meteen... het is de mijn middelvinger en steun bij het tekenen van mijn rechterhand

Niet serieus nemen, ze spelen wat met je voeten.

 

Is het misschien Studio Max? Ik kan maar proberen hé. :)

 

stam_en_pilou_fs.jpg

Link naar reactie

Relativerende humor die de absurde toestand in België op een mooie manier te kakken zet, zonder zelf een kant te kiezen zou ik eventueel wel voor te vinden zijn.  Misschien iets in de trant van wat Kool Thing voorstelt : 2 ruziënde schoolvriendjes Elio en Bart waarbij ze alle twee voor schut worden gezet, met bijrolletjes voor de ander politiekers in kinderversie.

 

lijkt me een subliem idee!

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Relativerende humor die de absurde toestand in België op een mooie manier te kakken zet, zonder zelf een kant te kiezen zou ik eventueel wel voor te vinden zijn.  Misschien iets in de trant van wat Kool Thing voorstelt : 2 ruziënde schoolvriendjes Elio en Bart waarbij ze alle twee voor schut worden gezet, met bijrolletjes voor de ander politiekers in kinderversie.

Dat is al een stuk interessanter dan tijd en talent te verspillen aan het ophemelen van 1 partij die al even debiel is als de partij die te kakken wordt gezet.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...