Ga naar inhoud

Anders van Kristof Spaey


Recommended Posts

Maar die 2 eerste delen worden dus nu gebundeld in 1 dik deel (met deel 3 erbij)?

Dus kopers van die eerste delen betalen dubbel?

 

P.S.: best fan van Kristof, maar komt me toch wat raar over. Ipv deel 3 te crowdfunden met optie om eerste delen bij te kopen (in pakket).

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Ik vraag me overigens af of het marketing-gewijs zo verstandig is om op die Leuven-nagel te blijven drukken. De leivenoare zullen nu wel ingeschreven zijn. De rest van Vlaanderen en Nederland kan dit daarom een te lokale indruk geven en afschrikken.

 

 

 

Link naar reactie
8 uren geleden, Ambreville zei:

Ik vraag me overigens af of het marketing-gewijs zo verstandig is om op die Leuven-nagel te blijven drukken. De leivenoare zullen nu wel ingeschreven zijn. De rest van Vlaanderen en Nederland kan dit daarom een te lokale indruk geven en afschrikken.

Volledig eens. Ik vind dit geen goede campagne. Nogmaals: ❤️ Kristof en zijn “Hoop” ligt heel erg hoog in mijn schuif. Misschien/Ooit/Nooit vond ik heel goed en Anders 1/2 ook. Was echt aan het hopen op het vervolg maar niet op deze manier. Goed voor hem dat hij het doel heeft gehaald. Gezien zoveel jaren later ben ik wel eens benieuwd naar wanneer deel 2 van de integrale er dan komt. Sorry voor de negativiteit (begin me zelfs schuldig te voelen om mijn mening te posten) 😢.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
9 hours ago, Ambreville said:

Ik vraag me overigens af of het marketing-gewijs zo verstandig is om op die Leuven-nagel te blijven drukken. De leivenoare zullen nu wel ingeschreven zijn. De rest van Vlaanderen en Nederland kan dit daarom een te lokale indruk geven en afschrikken.

 

 

Dat vind ik toch een beetje een vreemde redenering. De personages zijn studenten aan een universiteit. Dan is het toch altijd mooier als het een bestaande universiteitsstad is, dan gewoon generieke stadsgezichten als decor?

Link naar reactie
1 minute ago, Yncke said:

 

 

Dat vind ik toch een beetje een vreemde redenering. De personages zijn studenten aan een universiteit. Dan is het toch altijd mooier als het een bestaande universiteitsstad is, dan gewoon generieke stadsgezichten als decor?

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind de setting leuk. Maar ik zou dat niet constant benadrukken in de communicatie. 

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...