Ga naar inhoud

Studio 100 Verklaart Strips Dood


Bonte

Recommended Posts

 

Commercie is nooit honderd procent uit te sluiten, maar maak dan alsjeblieft iets wat kwaliteit uitstraalt. 

 

Je kan toch niet zeggen dat Studio100 niet gaat voor kwaliteit:

a. hun muziek staat overeind en is mijlen ver van de platte schlagers of goedkope kinderbrol. Als je het vergelijkt met de zeemzoete Disneysongs van Bryan Adams, Phil Collins, Elton John,... gaaf mij dan maar de Studio100-klassiekers. Nogmaals éénmaal 7 à 8 jaar vinden de kinderen dit zelf voor kleine kinderen. 

b. Merchandising: onze kleine heeft enorm lang zijn Plopjasjes gedragen. Dat was genen brol. 

 

Dat K3 kunstmatig gerekt wordt, kan ik alleen maar bijtreden. De vraag die je eerder moet stellen, is waarom is nog niemand anders in dat 'gat' gesprongen? Hun focus op export met Pipi, Maya, Black Beauty,... slopt mi veel van hun budgetten op waardoor ze nu toch van hun pluimen laten. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

 

Dat K3 kunstmatig gerekt wordt, kan ik alleen maar bijtreden. De vraag die je eerder moet stellen, is waarom is nog niemand anders in dat 'gat' gesprongen? Hun focus op export met Pipi, Maya, Black Beauty,... slopt mi veel van hun budgetten op waardoor ze nu toch van hun pluimen laten. 

 

 

Oh, die voorzet ga ik nu es NIET in het open doel koppen :-)

Link naar reactie

Je kan toch niet zeggen dat Studio100 niet gaat voor kwaliteit:

a. hun muziek staat overeind en is mijlen ver van de platte schlagers of goedkope kinderbrol. Als je het vergelijkt met de zeemzoete Disneysongs van Bryan Adams, Phil Collins, Elton John,... gaaf mij dan maar de Studio100-klassiekers.

 

Ken niet veel af van Studio 100 maar Disney heeft geniale nummers. Vooral in Dumbo weliswaar.

 

Link naar reactie

Frozen is één van de beste films die Disney in jaren op de markt gebracht heeft. 

 

Mag ik ook eens je ongetwijfeld zeer overtuigende argumenten horen, die niet vervallen in aloude clichés? Ik verwacht hier dan ook een zeer gefundeerde mening die echt tot op het bot gaat en de film tot in de diepste details kritisch ontleedt. Ik ben benieuwd.

 

En als je toch bezig bent mag je eens een opsomming geven van wat er volgens jou dan wel het neusje van de zalm is voor de allerkleinsten, aangezien de grote spelers op de markt in jouw ogen enkel maar stinkende rommel op die tere kinderzieltjes loslaten. Natuurlijk ook met sterk overtuigende argumenten.

 

frozen vond ik zo slecht dat er nog een woord voor moet uitgevonden worden vrees ik.

Link naar reactie

frozen vond ik zo slecht dat er nog een woord voor moet uitgevonden worden vrees ik.

Ik vond Frozen bagger maar m'n dochter en vriendinnen waren er weg van, vooral de liedjes. Mijn dochter is er dan nog ene die graag zombie films ziet, ik vrees dat wij de doelgroep niet zijn.

Link naar reactie

Ik vond Frozen bagger maar m'n dochter en vriendinnen waren er weg van, vooral de liedjes. Mijn dochter is er dan nog ene die graag zombie films ziet, ik vrees dat wij de doelgroep niet zijn.

Hoeveel vriendinnen heb je zo? En je brengt die nooit mee !!

Ik mis altijd vrouwelijk schoon op de stripbeurzen! (meestal zie je daar enkel mannelijke pokdalige, kalende veertigers met een beginnend buikje) :e005: :e005: :e005:

Link naar reactie

Hoeveel vriendinnen heb je zo? En je brengt die nooit mee !!

Ik mis altijd vrouwelijk schoon op de stripbeurzen! (meestal zie je daar enkel mannelijke pokdalige, kalende veertigers met een beginnend buikje) :e005: :e005: :e005:

Volg jij momenteel ook geen dieet, Willy ;-)

Link naar reactie

Hoeveel vriendinnen heb je zo? En je brengt die nooit mee !!

Ik mis altijd vrouwelijk schoon op de stripbeurzen! (meestal zie je daar enkel mannelijke pokdalige, kalende veertigers met een beginnend buikje) :e005: :e005: :e005:

Haha........de George Clooney van België......jij bent ook niet bepaald America's next topmodel

Link naar reactie

Hoeveel vriendinnen heb je zo? En je brengt die nooit mee !!

Ik mis altijd vrouwelijk schoon op de stripbeurzen! (meestal zie je daar enkel mannelijke pokdalige, kalende veertigers met een beginnend buikje) :e005: :e005: :e005:

Je moet je doelpubliek kennen hé.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Frozen is één van de beste films die Disney in jaren op de markt gebracht heeft. 

 

Mag ik ook eens je ongetwijfeld zeer overtuigende argumenten horen, die niet vervallen in aloude clichés? Ik verwacht hier dan ook een zeer gefundeerde mening die echt tot op het bot gaat en de film tot in de diepste details kritisch ontleedt. Ik ben benieuwd.

 

En als je toch bezig bent mag je eens een opsomming geven van wat er volgens jou dan wel het neusje van de zalm is voor de allerkleinsten, aangezien de grote spelers op de markt in jouw ogen enkel maar stinkende rommel op die tere kinderzieltjes loslaten. Natuurlijk ook met sterk overtuigende argumenten.

 

graag, maar 't is al te lang geleden dat ik frozen zag om er echt erg diep op in te gaan. en die nog eens zien is enkel voor moest ik aan zelfkwelling wil doen. vandaag niet ;)

 

en wie zegt dat ik alle grote spelers op de markt bagger vind? ik weet niet wie bv. het zandkasteel maakt of verdeeld, maar dat vind ik bv. wel kwaliteit, en dat zal vast ook een grote speler zijn. Ghibli zou ik nu ook geen kleine speler noemen, maar hun film voor kleine mannen, nl. ponyo by the sea, vind ik klasse!

en sterk overtuigende argumenten? ik ben moeder terasa niet he? Jij vind dit, ik vind dat. Ik kan daar mee leven.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...