Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

1 uur terug, Gojira zei:

Niet dat ik weet.

Ok, bedankt :)

 

Ondertussen ook de eerste aflevering van Santa Clarita Diet gekeken. Ik ben zonder enige informatie beginnen kijken en was daarom nogal, om het licht te zeggen, verbaasd over de daadwerkelijke inhoud. Wel denk ik dat ik ga blijven volgen.

Link naar reactie
Op 15/4/2017 om 00:14, kuzuri zei:

The Expanse S2 :hartje::hartje::hartje::hartje:

Waarom wordt dat hier niet uitgezonden? Waarom komt dat hier niet uit op BR? 

This is the next BSG2004! ;)
What GoT is for fantasy, The Expanse is for SF :P

 

end fanboy-post

 

 

volgende actie scène is om aan te tonen dat de reeks goed gemaakt is. Maar het verhaal, de intriges, de politiek & worldbuilding, de personages, het mysterie: ook zéér goed!

 

 

Seizoen 1 hiervan staat op Netflix, waar heb jij seizoen 2 gezien?

Link naar reactie
Op 15-4-2017 om 12:20, Chimichanga zei:

Bestaat er ook een series-equivalent van Letterboxd? Ik hou nu eenmaal graag bij wat ik kijk :P

Ik gebruik icheckmovies maar dat is het ook niet helemaal.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
6 uren geleden, Chimichanga zei:

Seizoen 1 hiervan staat op Netflix, waar heb jij seizoen 2 gezien?

 

RARBG torrents ;)
De laatste aflevering van S2 moet nog uitgezonden worden. Ooit zal dat dan wel eens op Netflix staan. 

 

Ik vind het ZO goed dat ik S1 maar direct op BR gekocht heb bij Amazon DE. 

Link naar reactie
Op 16/4/2017 om 09:34, Chimichanga zei:

Sherlock hervat. Dat is hersenloos, maar leuk entertainement. :)

Ik heb nu alles behalve seizoen 4 gezien. In het derde seizoen gingen ze iets te veel in hun eigen hype geloven. Op een bepaald moment ging dat nergens meer over. Ze verliezen zichzelf in allerlei kleine zijverhaallijnen, en helaas krijgt het detectiveplot de minste prioriteit. Alsook, Cumberbatch' Holmes begint aan het Sheldon-syndroom te lijden.

Link naar reactie
17 minuten geleden, Chimichanga zei:

Ik heb nu alles behalve seizoen 4 gezien. In het derde seizoen gingen ze iets te veel in hun eigen hype geloven. Op een bepaald moment ging dat nergens meer over. Ze verliezen zichzelf in allerlei kleine zijverhaallijnen, en helaas krijgt het detectiveplot de minste prioriteit. Alsook, Cumberbatch' Holmes begint aan het Sheldon-syndroom te lijden.

 

Ik vind Cumberbatch vreselijk irritant in die rol. Kijk er niet meer naar.

Link naar reactie
Op 15/4/2017 om 13:48, Chimichanga zei:

Ondertussen ook de eerste aflevering van Santa Clarita Diet gekeken. Ik ben zonder enige informatie beginnen kijken en was daarom nogal, om het licht te zeggen, verbaasd over de daadwerkelijke inhoud. Wel denk ik dat ik ga blijven volgen.

Zojuist uitgekeken en ik weet het nog zo niet. Het had leuke momenten, maar niet genoeg om echt grappig te zijn. Maar ik ben dan ook een vrij humorloos persoon.

Link naar reactie

Doctor Who S10E01: The Pilot

 

Ik heb maar weinig van de voorbije Capaldi-seizoenen gezien. Wat ik zag interesseerde me weinig. Capaldi is een uitstekende Doctor, maar krijgt niet de script die daarbij passen. Seizoen 10 is een nieuw begin met een nieuwe companion, namelijk Pearl Mackie als Bill.

 

Haar personage is het beste van deze aflevering. Ze is vrolijker en naïever dan haar voorgangers Amy en Clara, maar heeft een zeker instinct voor vreemde zaken (of komt het gewoon door teveel science fiction te kijken?). In ieder geval is ze een leuke aanwinst en houdt ze de wat humeurige Capaldi in evenwicht.

 

Het plot zelf is heel typisch Doctor Who (zelfs enkele bekende antagonisten duiken op), het blijft hier allemaal vrij simpel en rechtdoorzee, maar bevat een emotionele kern. Of dit eindelijk het seizoen wordt dat Capaldi verdient valt nog te bezien, maar dit was een leuke opwarmer. De humor zit alvast goed.

 

Bill: [inside the Tardis for the first time] Look at this place! It's like a...
The Doctor: Spaceship?
Bill: Kitchen!
The Doctor: A what?
Bill: A really posh kitchen, all metal. What happened to the doors, though? Did you run out of money?

Link naar reactie
2 uren geleden, Zwendel zei:

 

Ah oei, niet goed gelezen. Mijn DVD's hou ik bij met DVD profiler, denk dat je dat ook voor bekeken films en series kan gebruiken.

Ben je daar nog tevreden over?

Is toch ook dat niet meer.

 

Het steekt mij serieus tegen dat er zoveel nieuwigheden niet meer inzitten, en om ze zelf in te scannen heb ik geen tijd / zin.

Ik vul mijn database dus nog nauwelijks aan, volgens mij zijn er veel minder gebruikers dan vroeger.

 

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
1 minuut geleden, Chorasan zei:

Ben je daar nog tevreden over?

Is toch ook dat niet meer.

 

Het steekt mij serieus tegen dat er zoveel nieuwigheden niet meer inzitten, en om ze zelf in te scannen heb ik geen tijd / zin.

Ik vul mijn database dus nog nauwelijks aan, volgens mij zijn er veel minder gebruikers dan vroeger.

 

Dat zag er indertijd al verouderd uit en het is er niet beter op geworden. Ik zit liever op Letterboxd.

Link naar reactie
5 minuten geleden, Chorasan zei:

Ben je daar nog tevreden over?

Is toch ook dat niet meer.

 

Het steekt mij serieus tegen dat er zoveel nieuwigheden niet meer inzitten, en om ze zelf in te scannen heb ik geen tijd / zin.

Ik vul mijn database dus nog nauwelijks aan, volgens mij zijn er veel minder gebruikers dan vroeger.

 

 

1 minuut geleden, Gojira zei:

Dat zag er indertijd al verouderd uit en het is er niet beter op geworden. Ik zit liever op Letterboxd.

 

Er is onlangs een update geweest (weet ook niet juist wat er gewijzigd is). Verder doet het wat een database doet. Ik gebruik het vooral om te zien ok ik niks koop dat ik al heb :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
1 hour ago, Zwendel said:

Papier heeft wel een nadeel: verleden maand heeft mijn puppy mijn database bijna opgegeten :e007:

Wat een krachtig virus zeg: via uw hond de database aanvallen. Wat ze tegenwoordig al niet in elkaar flansen.

Link naar reactie

Volgens mijn facebook (die voornamelijk gevuld is met 16-jarigen weliswaar) is Riverdale een serie die je moet gezien worden, maar als ik dan toch de stap wil maken zie ik een still zoals dit en gaan mijn nekharen overeind staan.

 

riverdale.thumb.jpg.824a7f65d39b766abd143668a5f19dde.jpg

 

Die dialoog kan toch niet anders dan als grap bedoeld zijn... En WTF is een restaurant amper verlicht? Is dit zo'n serie die denkt dat ze duister zijn als alles donker is gefilmd? (Zo'n beetje als die andere CW-reeks "The Bold, The Beautiful and the Arrow")

 

Toch nog waard om het een kans te geven?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...