Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

8 uren geleden, Tanuki zei:

Nog een weekje en Game of Thrones herbegint. Hoewel ik het jammer vind dat het laatste seizoen ferm begon af te wijken van de boeken zit ik toch weer op 't puntje van m'n stoel. Nog fans hier?

 

Yep, fan. 

 

Het laatste seizoen was in boek nog niet verschenen ;)

Link naar reactie

Black Mirror, wat een ontdekking ! Helemaal mijn ding en alle seizoenen in minder dan een week uitgekeken. :) Je kan trouwens bv. moeiteloos met S3 beginnen, aangezien elke aflevering eigenlijk een losstaande film van ongeveer 60 min is. Prima instapper. Heerlijke televisie , méér van dit, graag.

 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
22 uren geleden, kuzuri zei:

 

Yep, fan. 

 

Het laatste seizoen was in boek nog niet verschenen ;)

 

Deels wel, deels niet. De verhaallijnen van Sansa Stark in Winterfell, Arya in Braavos en Samwell Tarly op weg naar de Citadel o.a. verschillen flink met wat in het laatste boek is geschreven. Het laatste seizoen bevatte deels nieuwe verhaallijnen, en deels nog uit het laatste boek.

Link naar reactie
Op 11-7-2017 om 10:58, kuzuri zei:

Twin Peaks The Return vind ik zéér goed. 
Er waren enkele 'Dougie' afleveringen die ik minder vond, maar nu is't weer subliem. 

Vooral aflevering 8, van twee weken geleden, vond ik van het beste wat ik ooit op tv gezien heb. :)

"This is the water, and this is the well. Drink full and descend. The horse is the white of the eyes and dark within."

 

 

maxresdefault (2).jpg

Link naar reactie
8 minuten geleden, The Alderwood zei:

Wat ik me plots afvraag: als je zoveel horror kijkt, voel je dan wel nog steeds angst bij zulke films, of is dat weg?

 

Evil Dead is tongue in cheek horror. Daar hou ik het meest van. Nix angst.

Meer serieuze zoals Cabin in the Woods is een beetje meer spannend, maar echt angst, neen.

 

Er zijn er soms wel momenten waar ik nog bij schrik, maar dat is zeldzaam.

 

Van semi-real horror moet ik niet veel weten. American Mary bijvoorbeeld, dat is niet angstig maar weerzinwekkend.

Link naar reactie

Ik wou het gisteren na twee afleveringen al posten, maar ik dacht: wacht nou nog even. 

En nu, na vijf afleveringen, doe ik het wel. 

Preacher S2 is na twee vijf afleveringen, al véél beter dan het volledige eerste seizoen. Ik ben heel blij dat ik toch besloten heb om verder te kijken. 
Preacher is één van mijn lievelingsreeksen wat strips betreft. Wat ze in S1 deden... nee, dat was Preacher niet. Nu is het dat (voorlopig) wel. 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Orange is the New Black S5 viel me dik tegen. Veel tegenvallende en belachelijke verhaaltjes. Al het goeie van S5 kon in 5 afleveringen ipv 13.

 

Nu bezig met Better Call Saul S3.

Wat is dit toch zéér goed. En nog beter als je eerst Breaking Bad zag. 

 

Ook kijkende: Game of Thrones S7, ik zie het nog steeds heel graag, 

Dark Matter S3, idem, 

Twin Peaks The Return, I'm a BIG fan, 

Preacher S2, véél beter dan S1, maar slechter kon bijna niet ;)

Link naar reactie
12 minuten geleden, kuzuri zei:

Ja, ik heb die ook, en hier ook gepost ;) .

Is gecancelled na 1/2 seizoen. Met een cliffhanger. In The X-Files hebben ze dan nog een aflevering gemaakt om het wat af te ronden, cfr Millennium. 

 

Leuke, eerder komische reeks. 

 

Zit die aflevering in S5 (die heb ik juist gezien)? Tussen 4 en 5 is trouwens ook de film gemaakt heb ik bij de Features gezien, heb die ook maar besteld (moet hem ook ooit gezien hebben). Komt die chronologisch voor of na S5?

Link naar reactie

The Defenders valt me mee.

Ik ben niet zo'n fan van Iron Fist en Luke Cage, maar hier zijn ze wel OK.

Jessica Jones zie ik heel graag bezig en Daredevil uiteraard ook.

Allemaal samen: leuk! En dan ook nog de fantastische Sigourney Weaver erbij.

Ik heb nog maar één aflevering achter de kiezen, maar die was zeer de moeite.

Link naar reactie
29 minuten geleden, linthout zei:

The Defenders valt me mee.

Ik ben niet zo'n fan van Iron Fist en Luke Cage, maar hier zijn ze wel OK.

Jessica Jones zie ik heel graag bezig en Daredevil uiteraard ook.

Allemaal samen: leuk! En dan ook nog de fantastische Sigourney Weaver erbij.

Ik heb nog maar één aflevering achter de kiezen, maar die was zeer de moeite.

Ja, hoewel ik de acteur van Iron Fist wel oké vind ben ikzelf ook nog steeds niet voor het personage te vinden in de serie. Hetzelfde trouwens met stick. De rest is wel heel leuk, ben inderdaad zéér blij om Jessica Jones, matt Murdock, claire, en natuurlijk Alexandra door de fantastische Sigourney weaver (als ik ooit half de vrouw word die zij is zal ik erg gelukkig zijn) op klein scherm te zien

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...