Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

Het wordt gemaakt voor CW, een Amerikaans tienerkanaal. M.a.w. ja, het wordt een als mysterie verpakt romantisch tienerdrama.

Afl. 2 begonnen, en inderdaad dat wordt een tienerromance film.

 

Ben ook tenslotte maar aan 12 Monkeys begonnen. Ondertussen tot Afl.9 gezien. Niet slecht, maar er wordt toch heel veel tijdsgesprongen. Bovendien op Imdb gezien dat er 36 afleveringen (gepland) zijn. Dat doet vrezen dat het een tijdsspringsoap wordt.

Link naar reactie

12 Monkeys S1 was uiteindelijk goed. Wacht op S2.

 

Begonnen aan Scream. Dat valt heel goed mee. Enige storende is dat die middelbare scholieren gespeeld worden door acteurs en actrices die duidelijk dichter bij de 30 zijn dan 16-17 jaar :unsure:

Eerste seizoen viel best te pruimen. Vanaf seizoen 2 ergerde ik me aan de vele inconsistenties. Je weet dat de moordenaar een hoofdrolspeler is, en dus constant tussen de hoop loopt die op de vlucht is voor de moordenaar. De dubbele Halloween-special irriteerde me ronduit. Seizoen 3 laat ik aan me voogbijgaan...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Eerste seizoen viel best te pruimen. Vanaf seizoen 2 ergerde ik me aan de vele inconsistenties. Je weet dat de moordenaar een hoofdrolspeler is, en dus constant tussen de hoop loopt die op de vlucht is voor de moordenaar. De dubbele Halloween-special irriteerde me ronduit. Seizoen 3 laat ik aan me voogbijgaan...

Ondertussen S1 gezien was heel goed. Maar ik ben ook bang voor S2, misschien hadden ze het beter zo gelaten. Het klubje is ondertussen flink uitgedund.

Enfin zal het maar proberen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Eerste seizoen viel best te pruimen. Vanaf seizoen 2 ergerde ik me aan de vele inconsistenties. Je weet dat de moordenaar een hoofdrolspeler is, en dus constant tussen de hoop loopt die op de vlucht is voor de moordenaar. De dubbele Halloween-special irriteerde me ronduit. Seizoen 3 laat ik aan me voogbijgaan...

Ondertussen ook S2 en de Halloweenspecial gezien. Was eigenlijk niet slecht, maar ik vind het nu ook wel genoeg geweest.

 

Big Little Lies begint ook. Met veel poeha aangekondigd, maar ik vrees dat het een zoveelste Desperate Housewives gaat worden:

 

MV5BN2VjYmU2NjYtMzgyZi00YmYwLWJhNWUtNTk4

Link naar reactie

Eerste 2 seizoenen van How to get away with murder gezien.

 

Miljaar ik vond dat razend goed.

 

Meermaals op het randje van mijn zetel zitten nagelbijten...

 

Het derde seizoen is sinds gisteren volledig uitgezonden in de VS maar komt pas volgend jaar op Netflix. :e001:

 

De serie is hier niet op DVD uitgekomen.

 

Ik heb duizenden films en series op DVD en / of bluray, en heb nog nooit een film afgehaald..

 

Maar het is toch écht niet meer van deze tijd.

 

Een industrie die zo achter de feiten aanholt, moet niet klagen dat er zo massaal illegaal wordt gekeken.

 

Toen ik een collega een jaar of twee geleden vertelde hoe goed ik Banshee vond (had net seizoen 2 kort na verschijnen op DVD uitgekeken), haalde hij thuis meteen de eerste drie seizoenen af en kon hij twee weken later vertellen hoe het verder liep.

 

Ik mocht nog een jaar wachten op de verschijning van de DVDs van seizoen 3.

 

Ik denk niet dat ik het zal blijven verdragen.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Eerste 2 seizoenen van How to get away with murder gezien.

 

Miljaar ik vond dat razend goed.

 

Meermaals op het randje van mijn zetel zitten nagelbijten...

 

Het derde seizoen is sinds gisteren volledig uitgezonden in de VS maar komt pas volgend jaar op Netflix. :e001:

 

De serie is hier niet op DVD uitgekomen.

 

Ik heb duizenden films en series op DVD en / of bluray, en heb nog nooit een film afgehaald..

 

Maar het is toch écht niet meer van deze tijd.

 

Een industrie die zo achter de feiten aanholt, moet niet klagen dat er zo massaal illegaal wordt gekeken.

 

Toen ik een collega een jaar of twee geleden vertelde hoe goed ik Banshee vond (had net seizoen 2 kort na verschijnen op DVD uitgekeken), haalde hij thuis meteen de eerste drie seizoenen af en kon hij twee weken later vertellen hoe het verder liep.

 

Ik mocht nog een jaar wachten op de verschijning van de DVDs van seizoen 3.

 

Ik denk niet dat ik het zal blijven verdragen.

http://www.demorgen.be/film/de-filmwereld-wordt-gerund-door-dino-s-b2f664e5/

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Heeft iemand enig idee of Riverdale interessant is of niet aangeraden voor iemand die allergisch is aan CW-tienerdrek?

Het is een romantisch highschool tienerdrama. Ik heb het maar 2 afleveringen volgehouden, Misschien wordt het later een vreselijke spannende reeks, de wonderen zijn de wereld niet uit :e003:

Link naar reactie

Ik moet de twee laatste afleveringen nog bekijken, maar het is stilaan een gewone whodunnit met als extra een spook geworden.

 

Ondertussen ook Prime Suspect aan het (her)bekijken. Dat is nog altijd knalgoed. Dat moet zowat het begin van de serieuze (beter dan meeste films) tv politiereeksen geweest zijn.

Link naar reactie

Om onbepaalde redenen vind ik dialogen zelden goed klinken in het Nederlands. Inderdaad, voor dialect gaan, maar daarmee lig je ook al gauw in de knoop. Mensen vermengen immers dialecten, laten zich qua uitspraak inspireren door andere mensen. Bij het geschreven woord valt dat nog moeilijker, omdat je dialect niet kan/mag neerschrijven.

De Engelse taal is wat dat betreft veel efficiënter en buigzamer.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...