Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

Verkeerd zoals: slecht, helemaal niet zoals in de comic (waar is de fun, waar is het verhaal?), wie zijn die personages die daar door het scherm lopen? 

 

Een comic verfilming moet van mij niet zoals de comic zijn, dat heb ik in het hoofdforum al herhaaldelijk uitgelegd in alle draadjes die er indertijd waren, maar dit trekt werkelijk nergens op.

Link naar reactie

Gezien het succes en de waardering is Preacher ondertussen verlengd met een tweede seizoen.

Ik denk dat Kuzuri een midlifecrisis heeft. :e010: :e010: :e010::e015:

Na Thorgal en Aarica ook Kuzuri met een midlife crisis.

 

Preacher heb ik nog niet gezien, maar heb nu tot aflevering 3 van Outcast gezien. Beetje raar zie niet goed waar het naartoe gaat.

Link naar reactie

Aflevering 3 van Outcast was niet zo goed. Maar toen las ik de derde TP en besliste toch maar om naar ep. 4 ook te kijken. Die was weer beter. Maar ik zie ook niet in hoe ze hier een lang lopende reeks van kunnen maken.

 

Preacher trekt op niks. Waardering, tja. Thuis, Familie enz. lopen ook al jaren... 

Preacher tv reeks: de verpakking is goed, maar de inhoud stelt niks voor. 

Link naar reactie

Preacher aflevering 9 kon er mee door. Vooral dankzij The Saint of Killers. Voor de rest is het nog steeds een eerder flauw afkooksel van de strips. 

 

Dark Matter s2 ep. 1-3: hallo, wie heeft er plots een groter budget gekregen. Maar zelfs zonder groot budget zie ik dit graag. Goeie personages, en lekker ouwerwetse fun in space. 

Link naar reactie

Luxe BR box van Twin Peaks gekocht (The Entire Mystery) (met lint, Willy), 10 discs. Yummie, kan ik daar ook nog eens naar kijken  :hartje:  Tis alweer een jaar of twee, drie geleden ;) 
Dat ik dat gemist heb toen dat op tv was...
Van deze BR box komt er binnenkort een versie uit met slechts 9 discs in. Men is gewaarschuwd. 

 

De Gold DVD box ga ik ook houden, want daar staan enkele extra's op waar ik heel veel van hou, die niet in de BR box zitten (volgens Tinternet. we zullen zien). 

Link naar reactie

Nee, het is er slechts een onderdeeltje van. Maar de 80s referenties/The Goonies maken het wel heel leuk. 

Tis eerder The X-files meets Lost meets AvP2 meets ET/The Goonies-maar-dan-voor-volwassenen. And there's Eleven. 

Dus geen te hoog Spielberg-gehalte, maar meer een algemeen jaren 80' gehalte?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...