Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

Dat heb je altijd met dat soort onderwerpen. Ze zijn hier te vroeg met de oplossing gekomen, want de eerste helft was heel goed.

 

Het ligt niet alleen aan de oplossing die te vroeg kwam. Het ligt ook aan alle clichés op een hoop, slechte dialogen en verhaallijnen, slecht geacteerd bij momenten, alsof de acteurs zich ook afvroegen wat ze daar nog stonden te doen, en door de oplossing te weten, beginnen letten op alle fouten en ongeloofwaardigheden in het verhaal. 

Maar zoals gezegd: de eerste vier afleveringen waren goed, anders had ik S1 nooit uitgekeken. Maar ik wou weten hoe het voor sommigen zou aflopen. De hint naar S2 zal me worst wezen, ik steek hier geen tijd meer in. Die hint strookt overigens ook niet met hoe S1 echt afloopt ;)

Link naar reactie

Ik ben altijd blij met nieuwe seizoenen van game of thrones maar moet wel toegeven dat dit seizoen in begin iets minder sterk leek dan se vorige tot de laatste paar afleveringen, oh boy!!!

Jammer dat zwendel geen fan is maar ik, en blijkbaar vele anderen, zijn er nog steeds zot van, het is alles behalve een sleur

Integendeel! 

 

Ik vond daarentegen het begin van S5 een stuk minder, maar S6 direct vollenbak :)

Link naar reactie

Springvloed/Springfloden - seizoen 1. Verfrissend na 3 seizoenen The Bridge/Bron.

Ditmaal geen Saga Noren in een oude Porsche-911, maar Julia Ragnarsson (The Bridge/Bron - seizoen 2) in een Ford Mustang uit '73.

Alle 10 afleveringen in korte tijd gekeken; geweldige nieuwe thrillerserie; aanrader.

(De Blu-ray [https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/2/4/1/4/9200000058224142.jpg] heeft geen extra features.)

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Ik ben altijd blij met nieuwe seizoenen van game of thrones maar moet wel toegeven dat dit seizoen in begin iets minder sterk leek dan se vorige tot de laatste paar afleveringen, oh boy!!!

Jammer dat zwendel geen fan is maar ik, en blijkbaar vele anderen, zijn er nog steeds zot van, het is alles behalve een sleur

Ik heb al gezegd dat ik een fan ben van fantasy en fantasyboeken zijn meestal dikke kleppers die als een trilogie verschijnen. En er zit ook een lijn in.

 

Toen ik seizoen 1 zag, zag ik ook onmiddellijk de lijn, niks geen probleem, was fantastisch. S2 begon al wat op uitmelken te lijken, maar was nog best goed. Daarna ging het pijlsnel bergaf. Vanalle dingen die erbij gesleurd werden om het te rekken en nu als klap op de sneeuwpijl die affaire met Jon Snow. Maar ik gun het alle fans natuurlijk, het is gewoon maar mijn mening :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...