Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Wel oppassen met die reeksen. Soms staan die er niet zo lang op. Toen ik aan de Sopranos wou beginnen was dat plots weg.

Bedankt voor de waarschuwing, ik zal mij tegen warpspeed door de zeven seizoenen werken. :-)

 

Heeft dat van Sopranos er niks mee te maken dat HBO zelf zo'n service wil opzetten? Hoewel, Dexter en Deadwood staan er nog steeds op. Misschien waren de rechten van Sopranos te duur.

Link naar reactie

Bedankt voor de waarschuwing, ik zal mij tegen warpspeed door de zeven seizoenen werken. :-)

Heeft dat van Sopranos er niks mee te maken dat HBO zelf zo'n service wil opzetten? Hoewel, Dexter en Deadwood staan er nog steeds op. Misschien waren de rechten van Sopranos te duur.

Geen idee, HBO zit normaal bij Telenet. Misschien kijken ze ook wel hoe vaak het bekeken wordt en passen ze dan hun aanbod aan.

Link naar reactie

Ik ook.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Cool !  Morgen krijgen de lezers van De Morgen een waardebon voor 1 maand Play More !  Ik zal er zeker gebruik van maken om Westworld te bekijken.

 

Heb Telenet Play More geregistreerd. Nu blijkt dat ik die content enkel zou kunnen zien op/via digibox zelf en niet via de app of de yelo site... Klopt dit of ben ik mis?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Heb Telenet Play More geregistreerd. Nu blijkt dat ik die content enkel zou kunnen zien op/via digibox zelf en niet via de app of de yelo site... Klopt dit of ben ik mis?

Het zou me niet verwonderen. Ik gebruik Yelo niet,;maar is dat niet enkel voor het tv-aanbod?

 

Verder steken ze bij Telenet alles achter de 'Digibox muur'. Als je hun aanbod op 2 tv's wil belijken moet je 2 digiboxen hebben. Ik heb een CI+ module op een tweede tv, maar dat is enkel maar voor de gewone tv-kanalen.

 

Ik vermoed dat het dus enkel is voor Telenet klanten die al een digibox hebben.

Link naar reactie

Opgelost: het was waarschijnlijk de browser. Ook moet je het toestel waarop je kijkt nog eens specifiek linken aan je digibox. Inloggen met je telenetadres alleen volstaat niet.

 

Na di gratis maand vervalt de inschrijving automatisch trouwens.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Cool !  Morgen krijgen de lezers van De Morgen een waardebon voor 1 maand Play More !  Ik zal er zeker gebruik van maken om Westworld te bekijken.

 

Bedankt voor de tip, Koen. Ik heb gisteren De Morgen gekocht. Dat is trouwens mijn favoriete krant, waarvan ik af en toe een weekendeditie koop. Maar we zijn met vier thuis, en wanneer de anderen een voorkeur hebben voor een andere krant, dan is het die krant die we lezen. Geld voor een tweede abonnement past niet in ons krappe budget.

Ik ga wel minstens een paar dagen wachten vooraleer te registreren, want ik heb twee weken geleden een gratis maand Play gekregen. Dat is de goedkopere versie van Play More, en is eerlijk gezegd niet zo aanlokkelijk met vooral oudere films en televisiereeksen. Hun aanbod Vlaamse films is wel interessant.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Met onze Star Trek look-back zitten we vandaag aan "city on the edge of forever" wat ik nu toch al uitroep tot de beste van de reeks, het zou me niet verwonderen dat het een inspiratie was voor "back to the future".

 

Ik heb die dvd box ook, maar het is er nog niet van gekomen om die reeks te herbekijken. Ik heb een hele stapel televisiereeksen op dvd.

Momenteel ben ik Are You Being Served aan het herbekijken.

Wat ik de beste aflevering van de originele Star Trek reeks vond weet ik niet eens meer. Ik heb die immers dertig tot veertig jaar geleden bekeken.

De aflevering die me ontroerde weet ik wel nog, namelijk die waar Kirk en Spock teruggaan naar de jaren zestig op aarde, en moeten verhinderen dat president Kennedy de moordaanslag zou overleven.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Ik heb die dvd box ook, maar het is er nog niet van gekomen om die reeks te herbekijken. Ik heb een hele stapel televisiereeksen op dvd.

Momenteel ben ik Are You Being Served aan het herbekijken.

Wat ik de beste aflevering van de originele Star Trek reeks vond weet ik niet eens meer. Ik heb die immers dertig tot veertig jaar geleden bekeken.

De aflevering die me ontroerde weet ik wel nog, namelijk die waar Kirk en Spock teruggaan naar de jaren zestig op aarde, en moeten verhinderen dat president Kennedy de moordaanslag zou overleven.

Dat is die die Bonte de beste vindt. :)

Link naar reactie

Goh...Ik vond het zeer leuk, alleen komen er een hoop dingen in die onmogelijk verklaard kunnen worden.

Wellicht ligt ze in coma en zijn we naar haar nachtmerries aan het kijken of iets dergelijks...

Maar als ik het gewoon bekijk zonder mij dingen af te vragen vind ik het zeer de moeite.

Goeie acteurs ook.

Link naar reactie

Net ontdekt dat Deep Space Nine op Netflix staat. :-)

En ik zie nu dat alle andere Star Trek reeksen er ook op staan. Ben begonnen met Voyager, toch altijd mijn favoriet. Janeway, Neelix en de onovertroffen Holodokter :)

 

Ga trouwens eens een maandje Netflix doen. Gisteren Luther S4 gezien (is eigenlijk een film in 2 delen) en Black Mirror 4 begonnen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Gisteren op Netflix begonnen aan Dirk Gently's Holistic Detective Agency. Ziet er fantastisch uit.

 

Volkomen van de pot gerukt. Een holistische detective en een holistische moordenares, iets met honden, verschillende mysterieuze bendes, tijdrijzen, een hamerhaai in een hotelkamer, gekke CIA, FBI en andere agenten,... en ik heb geen idee waar het naaroe gaat.

Zou wel eens het beste kunnen zijn wat ik dit jaar zie.

 

Link naar reactie

Gisteren laatste aflevering van Dirk Gently's Hollistic Detective Agency gezien. Heel goede time travel reeks. En er komt blijkbaar een S2.

 

Daarna wat aan het rondneuzen geweest op Netflix en P'tit Quinquin beginnen kijken. Heel bizar. Het duurt een tijdje voor je doorhebt dat er met alle acteurs 'iets scheelt'. Ik kijk er gefacineerd naar...

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...