Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

Ik vind het ook best goed, maar redelijk koud. De personages zijn overtrokken en ik kan vaak niet met ze meeleven. Maar zij zijn eerder kapstokken voor de gestoorde wereld, waar ik wel veel plezier aan beleef.

Ook wil ik alles steunen dat afwijkt van het gewoonlijke in Vlaanderen. Daarom ook dat ik Beau Séjour wou volgen.

Link naar reactie

Ik kan er niet aan doen, maar ik amuseer me rot met de fast food televisie die ULTIMATE BEASTMASTER heet op Netflix. Hindernissenparcours stuff...

Heel repetitief, maar uiterst ontspannend. Soms heeft een mens dat nodig om gewoon te staren naar een tv met vacante blik en de mond half open (als een plant, niet van spanning of zo).

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Zonet de laatste aflevering van de docu-serie Five Came Back gekeken op netflix. Bijzonder informatieve en indrukwekkende serie over de rollen die vijf Hollywood regisseurs speelden in het Amerikaanse leger tijdens de Tweede Wereldoorlog. Met extra commentaar van onder andere Steven Spielberg, Francis Ford Coppola en Guillermo del Toro.

Link naar reactie
Op 27/9/2016 om 21:32, Chimichanga zei:

Zojuist Stranger Things afgerond op Netflix (ja, ik weet het, ik ben laat...), zeer goed, alhoewel niet helemaal wat ik er van verwachtte.

 

De eerste twee afleveringen geprobeerd, en ondanks enkele kak-personages intrigeert het me wel. Die soundtrack is nogal super!

Nu nog tijd vinden voor de volgende afleveringen.

Link naar reactie

The Expanse S2 is zeer goed. 6 afleveringen ver. 


Black Sails S4 met plezier uitgekeken, maar het kon me niet zo erg boeien als seizoenen 2 en 3. 

Walking Dead S7: ik vind het na al die tijd nog steeds erg goed. Kom maar op met S8. 

Vanavond zou Outcast S2 afl. 1 op Telenet moeten staan. S1 vond ik erg goed, maar het maakte de comic volledig overbodig, het verhaal van de strip was al vlug ingehaald. Dus ik lees de comic niet meer. S1 was trouwens gewoon ook beter dan de strip. 

Ik heb nog wel wat gekeken, de laatste maanden, maar ik onthou veel minder goed dan vroeger ;)
Oja: Marvel's Agents of SHIELD s1, 2, 3 en 4 ben ik bij. Heel veel plezier beleefd met de eerste drie seizoenen. S4, not so much. Slecht is het niet, maar goed is toch ook anders. 

Wynnona Earp, opgegeven na 3,5 afleveringen. 
 

Star Wars Rebels S3: best OK, maar ik ben het een beetje beu. Ze zouden eens een live action reeks mogen maken. 

Link naar reactie
59 minuten geleden, Chimichanga zei:

Omdat het blijkbaar niet afgerond is na 1 seizoen. Ik heb geen zin in Pretty Little Liars toestanden dat eeuwig lijken door te gaan.

Uhm, ik heb het volledig uitgekeken en dat is een afgerond verhaal. Kijk dus verder. De reeks heeft nu eens niets met Pretty Little Liars te maken.

Link naar reactie
Zojuist, Chimichanga zei:

Ugh, Letterboxd met hun foute informatie. :e006:

Bedankt, ik ga weer verder kijken :)

Ze spreken wel over een tweede seizoen, maar dat is totaal niet nodig en zou ook fout zijn. Kijk dus gewoon naar het eerste seizoen en je hebt een volledig afgerond verhaal. 

 

Letterboxd doet niet aan Tv, dus die entries verwijderen ze redelijk snel.

Link naar reactie
Op 7/4/2017 om 23:48, Chimichanga zei:

Zonet de laatste aflevering van de docu-serie Five Came Back gekeken op netflix. Bijzonder informatieve en indrukwekkende serie over de rollen die vijf Hollywood regisseurs speelden in het Amerikaanse leger tijdens de Tweede Wereldoorlog. Met extra commentaar van onder andere Steven Spielberg, Francis Ford Coppola en Guillermo del Toro.

Alsook, enkele films die in deze docu-serie worden vermeld staan ook op Netflix :)

Link naar reactie

The Expanse S2 :hartje::hartje::hartje::hartje:

Waarom wordt dat hier niet uitgezonden? Waarom komt dat hier niet uit op BR? 

This is the next BSG2004! ;)
What GoT is for fantasy, The Expanse is for SF :P

 

end fanboy-post

 

 

volgende actie scène is om aan te tonen dat de reeks goed gemaakt is. Maar het verhaal, de intriges, de politiek & worldbuilding, de personages, het mysterie: ook zéér goed!

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...