Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

 

Outcast ep. 7: nooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen, over gelijk wat, maar dit vind ik beter dan de comics. En die vond ik ook al zeer goed. 
 
Dark Matter s2 ep. 4: ik zie dit zeer graag. Dag en nacht verschil met S1.

 

De ganse Outcast nu uitgekeken. Beetje raar, komt traag op gang met nogal wat stereotiepe dingen. Daarna wordt het beter. Bij aflevering 8 dacht ik dat het ging crashen (no-spoiler here ;)), maar uiteindelijk wordt het weer goed. Uiteindelijk: aanrader.

 

ps. die comics weet ik niks van. Ik vind het ook geen goed idee die twee te mengen, maar ieder zijn meug ;)

Link naar reactie

Dat kan best, alleen meerdere zombie comics door elkaar heen lezen is niet aan te raden....ik haal de karakters door elkaar :D

 

Bijvoorbeeld Dead World met Walking Dead met Zombies met Night Of The Living Dead....

Idd ik kan met al die tv reeksen niet meer volgen. Ik zou aan The Fall 2 moeten beginnen maar weet begot niet meer waar S1 over ging.

Link naar reactie

Heb onlangs ook naar de prequel en Afl. 1 van Babylon 5 gekeken. Ik realiseer mij nu dat het nog te goed in het geheugen ligt en dat ik nog 10 jaar moet wachten om te herbekijken. :(

Hetzelfde met Star Trek DS 9. Heb 1e seizoen herbekeken en ik weet er nog teveel van.

 

Misschien ST TNG of anders beginnen met SG Atlantis, dat is de enige 'grote' sf reeks die ik nog niet gezien heb.

 

Ben ook S2 van Wayward Pines begonnen. Valt beter mee dan ik verwacht had.

Link naar reactie

Gij hebt een goed geheugen. langs de andere kant, mij kan het niet schelen dat ik nog te veel weet van mijn favoriete reeksen, ik kijk telkens met plezier opnieuw :)

DS9 S1 is wel niet zo denderend. 

 

Ik weet nog niet of ik Wayward Pines S2 ga kijken. S1 stuikte wat mij betreft aan de helft helemaal in elkaar, en het trok daarna op niks meer.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Met mr robot ben ik ook eindelijk begonnen en was echt enorm onder de indruk van de eerste aflevering. Ik ben wel benieuwd hoe ze dit 2 seizoenen gaan volhouden

 

De meningen verschillen.Veel mensen zijn er lyrisch over, ook mijn (IT) collega's. Zelf vind ik Mr Robot aan elkaar hangen van cliché's. Ja, het hacken is "echt", zeker in verhouding tot de onzin die je in veel films en tv series ziet.

 

Maar de psychologische ontwikkeling en de spanning die wordt opgebouwd is mij te gemaakt. Het is mij niet duidelijk waar we precies heen op weg zijn in het tweede seizoen, het lijkt steeds een herhaling van dezelfde zetten. Ik denk dat het op een teleurstelling a la Lost gaat uitlopen, waar de schrijvers op een gegeven moment ook niet meer wisten hoe ze verder moesten gaan.

Link naar reactie

Van mr. Robot heb ik enkel afl. 1 uitgekeken, teveel melo voor mij.

 

Fargo 2 tot afl.3 bekeken en het is niet slecht, maar ik heb om één of andere reden weinig zin om verder te kijken. Zelfde met Better Call Saul. Heeft waarschijnlijk te maken met de hypersarcastische Tarantino/Coen toon. Een overdosis daarvan is nooit goed.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...