Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

De eerste 4 seizoenen van Orphan Black gebingewatched.

Ik vond dat heel erg goed, en dat had ik totaal niet verwacht.

 

Hoewel ik het had moeten weten, o.a. Koen was daar heel positief over.

 

Wat een prestatie van Maslany overigens.

 

Soms vergeet je gewoonweg dat het iedere keer om dezelfde actrice gaat.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Ik weet ook niet of het een goed idee is. Westworld is een iconische film.

En wéér een reeks over androids, zombies of vampieren?

 

Ben aan S4 van Hell on Wheels begonnen. Moet stilaan zeggen dat dit één van de beste reeksen van de jongste jaren is. Mag gerust naast Deadwood. Méér goede cowboyreeksen moeten er zijn ;)

Link naar reactie

Net eerste deel van westworld gekeken.

Wow ga dit zeker volgen.

Heb nu ook eerste aflevering gezien. Veel beter dan ik gevreesd had. Ga verder kijken maar wacht wel tot het volledige S1 beschikbaar is.

 

Ook aan Broadchurch S2 begonnen. Dat valt toch tegen. Heel professioneel en goede acteurs, maar ongeloofwaardige reboot/uitmelking en voorspelbaar.

 

 

 

En het wordt een vrij klassiek en voorspelbaar procesdrama.

 

 

Link naar reactie

Kanaal 2 of VT4 hebben toch alleszins de eerste twee seizoenen uitgezonden, maar op onmogelijke uren. Ik herkende bepaalde afleveringen (die waar ze de planeet onderzoeken waar B5  rond draait) en ik wist nog dat Sinclair niet meer in S2 zat. Ik heb er toch enkele gezien indertijd. Maar ze veranderden nogal vaak van uitzenduur. Met SG1 deden ze dat ook, indertijd. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Seizoen 4 van Bates Motel uitgekeken gisteravond.

 

Ben er nog niet goed van.

 

De acteur die de jonge psychopaat Norman Bates vertolkt doet dat zo goed, dat ik zin had om een stoel door mijn scherm te keilen als hij met zijn arrogante kop in beeld verscheen.

 

En Norma...

 

Wat een finale...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

The Crown aan het kijken op Netflix. Episode 1 was alvast uitstekend.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Deze weekend The Expanse op Netflix gebinged. Heel goede sf reeks, spanned tot aflevering 10 en het is nog niet gedaan :)

 

expanse-key-art-banner.jpg

Ook zéér goede FX om syfy te zijn. Toch voor een eerste seizoen. Bij Dark Matter moesten ze wachten tot in het tweede seizoen eer ze een groter budget kregen. maar dat ligt niet altijd aan syfy, die zenden vaak gewoon aangekochte dingen uit, waar ze hun logo op zetten

Link naar reactie

Ook zéér goede FX om syfy te zijn. Toch voor een eerste seizoen. Bij Dark Matter moesten ze wachten tot in het tweede seizoen eer ze een groter budget kregen. maar dat ligt niet altijd aan syfy, die zenden vaak gewoon aangekochte dingen uit, waar ze hun logo op zetten

Ik was ook een beetje bang toen ik Sify zag, maar de cgi was inderdaad uitstekend. Ga de komende weken trouwens wat Netflix kijken, nogal wat reeksen nog te bekijken. Dark Mirror3, OITNB, Saul,...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik ben blijven hangen in de eerste aflevering van seizoen 2.

Niet zo geniaal als gedacht, maar wel leuk. Moet ik nog eens oppikken.

Geniaal is het inderdaad niet, maar wel perfect wat ik zocht in een maffia-verhaal en meestal niet vond, de concentratie op kleine zaken, het dagelijkse leven.

Is vooral zeer ontspannen, en James Gandolfini is echt een geweldige acteur. :)

Link naar reactie

Ik ben de Sopranos ook vrij recent gaan bekijken. Vond het heel goed, maar ben bij begin S5 blijven steken. Overdosis. Meerdere seizoenen na mekaar bingen is niet aan te raden.

 

Ook aan Shetland S2 bezig. In tegenstelling tot S1 is het nu 1 doorlopend verhaal. Heel goed en de speciale sfeer van de Shetland eilanden maakt het extra. En ook aan Vera S5 bezig.

Link naar reactie

Vorige week AMERICAN HORROR STORY FREAKSHOW bekeken. Een teleurstellend seizoen, maar het liet zich toch nog redelijk vlot bekijken.

 

Nu bezig aan het eerste seizoen van THE LEFTOVERS. Nog maar 3 afleveringen gezien, maar tot nu toe is het waanzinnig goed.

Heb eerste aflevering van S6 beginnen bekijken. Found footage :e010::e001::e006::castle:

Link naar reactie

Drie episodes ver, voorlopig best boeiend:

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Gedaan met de Babylon 5 box. De reeks zelf, dus de Pilot (die ook NL ondertitels heeft, zag ik nu) en de 5 seizoenen + In the Beginning, of 112 afleveringen van de 130, vond ik goed tot zeer goed.

Al de rest die in de box zit, is bedenkelijk (de 5 andere films) tot zeer slecht (Crusade, 13 afleveringen, alleen de laatste drie kunnen er mee door). 

Heel blij dat ik die reeks nu ook eindelijk heb leren kennen. Ik zal die zeker (ooit) eens opnieuw bekijken. Behalve 'al de rest'. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...