Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

Op 15-1-2018 om 13:38, Bonte zei:

Mr. Robot wou ik echt goed vinden maar ik weet er teveel van en dan komt alles zo ongeloofwaardig over, bij Ghost in the Shell heb ik dat dan weer niet vreemd genoeg en die is helemaal over the top.

 

Al erg veel goeie zaken van 'Stranger Things' gehoord, die wil ik nu toch eens bekijken maar is blijkbaar nog niet te vinden op DVD. Ben nu aan The Strain begonnen vanwege Del Toro maar die is eerder zwak.

 

De meeste Netflix Originals komen niet uit op DVD. Steengoeie zaken zoals Stranger Things, Ozark, Mudbound, Beasts of no nation, Godless, etc etc... zijn enkel op Netflix te bekijken. Hoewel ik Netflix heb vind ik dit doodjammer.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
23 uren geleden, Chorasan zei:

De meeste Netflix Originals komen niet uit op DVD. Steengoeie zaken zoals Stranger Things, Ozark, Mudbound, Beasts of no nation, Godless, etc etc... zijn enkel op Netflix te bekijken. Hoewel ik Netflix heb vind ik dit doodjammer.

Dat gaat er niet beter op worden, zowel Disney, BBC, Amazon, Google, Apple en Netflix maken of plannen originele programmering die enkel op hun streaming te bekijken is.

Link naar reactie



Vanaf morgen is Damnation te zien op Netflix, daar keek ik toch wel naar uit.  Tot zover het goede nieuws.  USA Networks heeft het tweede seizoen afgezegd.  Dat is het slechte nieuws.  Maar nu Netflix de reeks wereldwijd kan introduceren, bestaat er misschien nog een kans dat zij genoeg succes boeken ermee?  One can hope.  Het is niet de eerste maal dat ze een slinkende serie redden omdat die bij hen wél goed bekeken is.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 31-1-2018 om 19:01, esteban² zei:



Vanaf morgen is Damnation te zien op Netflix, daar keek ik toch wel naar uit.  Tot zover het goede nieuws.  USA Networks heeft het tweede seizoen afgezegd.  Dat is het slechte nieuws.  Maar nu Netflix de reeks wereldwijd kan introduceren, bestaat er misschien nog een kans dat zij genoeg succes boeken ermee?  One can hope.  Het is niet de eerste maal dat ze een slinkende serie redden omdat die bij hen wél goed bekeken is.

Ik heb ze intussen uitgekeken en naar het eind toe was het op de tanden bijten. Gezien de lauwe recensies op IMDB, de ongefundeerde Amerikaanse kritiek dat de serie communisme predikt, het zwakke verhaal met matige cinema en de belachelijke tendens om er aan de ene kant zwarten in te stoppen die broederlijk en heldhaftig meestrijden met hun blanke collega's, de goei in het verhaal die allemaal hun tijd ver vooruit lijken, in een tijd van immense raciale ongelijkheid en terzelfdertijd enkel de andere partij, de slechten, supremacistisch te maken, ben ik er vrij zeker van dat het bij één seizoen zal blijven.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
1 uur geleden, Koen zei:

Dit vind ik echt genieten geblazen.  Veel zwarter kan de humor bijna niet.  Zeer sterk.  Wist niet van het bestaan van de strip (dat door het succes van de reeks een duur verzamelobject is geworden).

Zeer straffe muziekkeuzes begeleiden de gebeurtenissen.  Ben er een afspeellijst van aan't maken.  Al enkele muziekpareltjes ontdekt.

 

the-end-of-the-fucking-world-netflix-696

 

https://www.ebay.com/itm/TEOTFW-part-12-original-first-print-The-End-of-The-F-ing-World-Charles-Forsman/183070660747?hash=item2a9fdc988b:g:O9cAAOSwoLpagWav

 

Moet dringend eens in mijn kast zien, heb ze indertijd ook gekocht...

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Koen zei:

Dit vind ik echt genieten geblazen.  Veel zwarter kan de humor bijna niet.  Zeer sterk.  Wist niet van het bestaan van de strip (dat door het succes van de reeks een duur verzamelobject is geworden).

Zeer straffe muziekkeuzes begeleiden de gebeurtenissen.  Ben er een afspeellijst van aan't maken.  Al enkele muziekpareltjes ontdekt.

 

the-end-of-the-fucking-world-netflix-696

Ik zit zowat halfweg de tweede aflevering en ik weet nog niet zo goed of ik het nu wel of niet goed ga vinden.

 

Wel al vrij ver in S2 van The Good Place en dat blijft fantastisch.

Link naar reactie
Op 2/16/2018 om 15:11, kuzuri zei:

Al bladerend in Netflix op Frontier terecht gekomen. 
Beetje knullig, geen echt overtuigende cast, maar toch zie ik dat graag. 
18de eeuw in de Nieuwe Wereld, en 19de eeuw (westerns), ik blijf het graag zien. 

Ik ben daar naar beginnen kijken. Het gaat over een interessante periode in de  kolonisatie van N. Amerika. Maar het is allemaal weer zo oppervlakkig en banaal.

Link naar reactie

Eerste twee afleveringen van Ghost Wars gezien. Ziet er goed uit. Sfeervol spokenverhaal in een geisoleerd stadje.

 

Ook S2 van The Good Place gezien. Dat was wederom zeer goed, maar ik vrees dat ze nu een beetje aan het eind van het verhaal zitten. Er komt nog een S3 met nog een plot twist (die is er al eigenlijk), maar ik vrees dat het van nu af more of the same gaat zijn.

Link naar reactie

S7 van de X-Files gezien. Die (en de latere) had ik  vroeger nog niet gezien. Het zijn (over het algemeen) goede verhalen, maar je voelt dat ze niet goed weten waarnaartoe. In de volgende seizoenen zijn er wat drastische ontwikkelingen.

 

Spoiler

Mulder weg en Scully zwanger

 

Benieuwd waar dat naartoe gaat?

 

Ondertussen aan E9 van Ghost Wars. Beste horrorserie sinds Stranger Things S1.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...