Ga naar inhoud

Televisiereeksen


niemand

Recommended Posts

Op 3/7/2018 om 11:56, Zwendel zei:

Ook S2 van The Good Place gezien. Dat was wederom zeer goed, maar ik vrees dat ze nu een beetje aan het eind van het verhaal zitten. Er komt nog een S3 met nog een plot twist (die is er al eigenlijk), maar ik vrees dat het van nu af more of the same gaat zijn.

In het begin dacht ik dat het gewoon een brave sitcom was met een cast in een vast decor. Ondertussen hebben ze al zo vaak, zo origineel de boel ondersteboven gehaald en het format aangepast, dat ik ze toch wel krediet geef voor seizoen 3. Het is wel een serie die ergens een duidelijk einde moet kennen denk ik. Waarschijnlijk met Ted Danson als overlord of the heavens and hell.

 

 

 

Link naar reactie
3 uren geleden, Ambreville zei:

In het begin dacht ik dat het gewoon een brave sitcom was met een cast in een vast decor. Ondertussen hebben ze al zo vaak, zo origineel de boel ondersteboven gehaald en het format aangepast, dat ik ze toch wel krediet geef voor seizoen 3. Het is wel een serie die ergens een duidelijk einde moet kennen denk ik. Waarschijnlijk met Ted Danson als overlord of the heavens and hell.

Ik ga zeker naar S3 kijken, darvoor waren de eerste 2 te goed. Maarja, veel opties hebben ze niet meer.

 

En met de meeste reeksen, zeker komedies, begint het meestal met of na S3 more of the same te worden (Girls, Big Bang, Weeds,...).

Link naar reactie
22 uren geleden, Koen zei:

Gisteren Humo gekocht voor de bon '1 maand gratis Play More'. 

2

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Allé dan. :)  Ik ben sowieso iemand die nooit een serie afschrijft op een paar afleveringen.  Meestal kijk ik alles uit.  Tenzij ik het echt niet kon smaken, dan stop ik voor de helft ongeveer, maar dat is echt zelden.  En vaak geef ik het dan toch nog een tweede kans, lol.  Yes, I'm soft. 'k Heb dat ook met films.  Uitzetten is echt tegen mijn principes.  Ik wéét het ... Die tijd is dan wel verloren.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
9 uren geleden, Hamirubi zei:

Zou het tweede seizoen van True Detective wat zijn?

Ik vond dat goed, maar over het algemeen waren de reacties nogal lauw. Ik snap niet goed waarom.

 

De Infiltrant uitgekeken. Dat was pas een goeie Vlaamse reeks. Komische politiereeks, paar keer goedkunnen lachen.

 

The Colony beginnen kijken, maar daar stop ik mee. Standaard bezette stad serie.

 

Nu aan Mr. Mercedes begonnen. Dat ziet er (na 2 afl.) wel goed uit.

 

Mr-Mercedes-Logo-620x360.jpg

Link naar reactie

De Infiltrant vond ik ook behoorlijk vermakelijk. Toch wat jammer dat die finale zo afgeraffeld werd en Freddy, toch wel een niet onbelangrijke show-steler, er wat voor spek en bonen bij liep. Een laatste Freddy-moment zou fijn geweest zijn.

 

Zelf The IT-Crowd volledig gezien. Zeer wisselend in kwaliteit qua scenario. Maar ik ben wel van de personages gaan houden. En die aflevering met het bezoek aan het theater, die stak er met kop en schouders bovenuit. Dat was bijna Fawlty Towers niveau. De laatste episode was een slof.

 

 

 

 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
8 uren geleden, esteban² zei:

Zelf The IT-Crowd volledig gezien. Zeer wisselend in kwaliteit qua scenario. Maar ik ben wel van de personages gaan houden. En die aflevering met het bezoek aan het theater, die stak er met kop en schouders bovenuit. Dat was bijna Fawlty Towers niveau.

Zeer wisselend, ja!

De theateraflevering en de Windows Vista-aflevering zijn geweldig.

Ook schitterend: tnetennba, kak op het voorhoofd, Friendface, het anti-piracy-filmpje.

De personages vind ik doorgaans erg vervelend, maar het typetje van Chris O'Dowd maakt alles goed.

 

True Detective S02 volgende maand eens proberen.

Het eerste seizoen vond ik geniaal qua verhaal, protagonisten en sfeerzetting.

Link naar reactie
22 uren geleden, esteban² zei:

Allé dan. :)  Ik ben sowieso iemand die nooit een serie afschrijft op een paar afleveringen.  Meestal kijk ik alles uit.  Tenzij ik het echt niet kon smaken, dan stop ik voor de helft ongeveer, maar dat is echt zelden.  En vaak geef ik het dan toch nog een tweede kans, lol.  Yes, I'm soft. 'k Heb dat ook met films.  Uitzetten is echt tegen mijn principes.  Ik wéét het ... Die tijd is dan wel verloren.

Maar je kan toch niet elke serie ooit helemaal uitkijken? Dus dan ben je eerder kritisch nog voor je de serie gezien hebt in plaats van in de eerste aflevering(en)?

Link naar reactie
12 uren geleden, Koen zei:

Nadat Trump me liet weten dat Roseanne terug is en dat het zeer goed is ben ik meteen beginnen kijken.  Na twintig jaar afwezigheid is het inderdaad een zeer sterke comeback.  Ik ben benieuwd of @linthout de bedscene van de eerste aflevering heeft gezien.  Ik moest meteen aan een bepaalde graphic novel denken....  

Roseanne? Nooit gezien, ik weet niet waarover je het hebt.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...