Ga naar inhoud

Babes! (Nsfw)


Olsimar

Recommended Posts

48 minuten geleden, Tanuki zei:

RTS titels zijn bv de Command&Conquer-reeks, nauwelijks babes te zien op Natasja na:

 

 

Pikmin kan ook als RTS beschouwd worden. :P

 

afbeelding.thumb.png.ce618f89d246de4090f3ab16e9b15a56.png

 

Advance Wars is dan weer turned based.

 

Dit is het type spel dat ik ook zou aanraden voor mensen die graag schaken of stratego spelen.

De simpele vormgeving houdt het overzichtelijk voor degenen die minder met videogames vertrouwd zijn.

 

afbeelding.thumb.png.7313a38384e27f97f1ecaa72a8c52e6c.png

 

Er bestaat ook heel wat fan-art van deze reeks. (zo wordt er aan de verwachtingen van deze thread voldaan)

 

afbeelding.thumb.png.152cd36ac1a4350a98755de826d3c994.png

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
1 uur terug, Tanuki zei:

Zeker dat het manillen is?

12-42.jpg

Ziet er mij een huisvrouw uit die ook deeltijds poetshulp is. Komt zij ook aan huis in de Vlaanders? Mijn robocleaner heeft het nl. begeven...aan de foto te zien lijkt me dat een mamzeltje dat aardig wat competenties in huis heeft...

 

Link naar reactie

enig idee wie dat nu echt is,

aangezien Thomas Betty & Sabbatini & Anka hetzelfde hoofd heeft meegegeven?

(wie is Thomas du Caju, heeft zelfs geen wiki pagina in het Nederlands, raar, en waarom denk ik altijd een beetje aan VanderSteen/ Du Caju?)

 

André Juillard heeft dat ook, oftewel kan die man maar 1 kop tekenen, ofwel mag hij van zijn vrouw niemand anders als model gebruiken (Lena, Wuivende veder,  Ariane de Troïl, etc )

Link naar reactie
32 minuten geleden, Aleksandr zei:

(wie is Thomas du Caju?)

 

 

Maker van de strips die je vermeld hebt en heeft ook enige tijd Kiekeboes getekend.

 

afbeelding.thumb.png.3ed39f0516c3cd42f5c8d6495b59c0b2.png

 

(die Fanny is niet noodzakelijk door Du Caju getekend, ik heb haar er gewoon maar bij gezet omwille van de thread)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
5 uren geleden, cinco zei:

Een internationaal gebruikte afkorting om mensen duidelijk te maken dat een bepaald item content bevat dat je best niet opent als er anderen toevallig kunnen meekijken.

Of juist wel...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...