BSS Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 We zijn al weer druk bezig met de voorbereiding van de 28e editie. Bijgevoegd de flyer. Zodra er meer nieuws is mbt tekenaars zal ik het hier vermelden. Er komen natuurlijk ook weer veel mooie speciale beurs-edities uit !! Komende beurs gaan we ook een expositie maken van LP-hoezen getekend door striptekenaars. Quote
tuinmantvkijken Posted January 14, 2013 Posted January 14, 2013 relaxte sfeer daar ik valkenswaard kom waarschijnlijk op zondag ff kijken Quote
BSS Posted April 27, 2013 Author Posted April 27, 2013 Het is nog 4 maanden, maar we zijn inmiddels al weer even bezig met de organisatie en de inschrijvingen voor de stands zijn begonnen. We gaan dit jaar over de 40 tekenaars !! Van een aantal moeten we nog de definitieve bevestiging krijgen, maar deze tekenaars komen zeker : Dick Vlottes, Boekholt, Eric de Rop, Andre Benn, Vincent Brugeas, Ronan Toulhoat, Ron van Vliet, Dick Heins, Waldo van Gheluwe, Malik, Mazel, Marq van Broeckhoven, Mark van Herpen, Gerard Leever, Luc Croomheecke, Uco Egmond, Jeroen Funken, Gerben Valkema, Andree Schneider, Kitty van Oosten, Peter Timmermans, Geinz, Meinder Buyninck, Marc Verhaegen. (nog geen definitieve namen van Dark Dragon Books, Arboris, Danny, etc) Natuurlijk komen er ook weer de nodige speciale beursuitgaven uit : Saga, Dark Dragon Books, Arcadia, Strip2000 en waarschijnlijk Arboris zullen weer wat moois gaan lanceren. De Bezeten Bezitter brengt ivm hun 15 jarig bestaan een speciaal beeldje uit (debezetenbezitter.nl). We hebben ook weer twee dagen een veiling. Maar we hebben ook een extra veiling : iedere dag worden er 15 originele pagina's van Eric de Rop geveild (uit de twee boeken die bij Saga gaan verschijnen). Voor de kinderen gaan we de kinderhoek 2x zo groot maken, dus neem ze gerust mee.... de kids vermaken zich wel terwijl jullie handtekeningen of strips jagen. Dit jaar houden we ook een tentoonstelling van LP-hoezen getekend door striptekenaars (zie foto). Voor de laatste info : zie www.brabantsstripspektakel.nl Quote
tuinmantvkijken Posted May 17, 2013 Posted May 17, 2013 ga dit jaar ook maar eens sfeer proeven met 1 of 2 stands denk ff de organisatie contacten en kijken of ik slaap plaats kan roggelen bij een tante Quote
BSS Posted June 21, 2013 Author Posted June 21, 2013 Nog 2 maanden en dan is het zover. De meeste namen vd tekenaars zijn inmiddels bekend. Net nog de website verder aangevuld met oa. de mooie namen die Dark Dragon Books meeneemt : Petar Meseldzija (Tarzan & Art of Petar Meseldzija) Clint Langley (Slaine & Art of Clint Langley) Ralf Schlüter (Het Wolkenvolk) Roberto Ricci (Urban) Federico Bertolucci (LOVE) Strip2000 neemt buiten een reeks Nederlandse ook een Franse tekenaar mee : STI = Ronan Lefebvre (Tony Rabbit, het godvrrgeten eiland) Verder nog recent aangevuld met : John Heijink (kapitein Kreiss) Raquel Versteeg (sketchbook) Gerben den Heeten (illustrator) Hennie Vaessen (slag om Arnhem) Bart Proost (Alexander De Grote) De lijst nadert de 40 tekenaars, maar daar gaan we zeker overheen. Er komen ook de nodige 'beursuitgaven' uit. Zie de folder of de website. Quote
tuinmantvkijken Posted June 21, 2013 Posted June 21, 2013 goed bezig zijn er ook nog verdere ideeën uit gebroed om de gewone man binnen te krijgen? buiten wat er al bekend is hier bij nog wat tips ideeën extra veel reclame scholen langs met 1 of meerdere striphelden reclame op omroep Brabant bilboard flyeren op boeken markten braderien enz enz landelijk radio Quote
IvanPetrus Posted June 27, 2013 Posted June 27, 2013 Ik heb in Gouda de geweldig sympathieke organisatoren leren kennen, maar sorry mannen, het is twee, drie weken voor mijn nieuwe strip uitkomt... Dus dan maar afspraak in 2014 ! Quote
Campesino Posted August 3, 2013 Posted August 3, 2013 Volgens mij is Ron van Riet straks met vakantie en zal hij niet aanwezig zijn in Valkenswaard. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
tuinmantvkijken Posted August 3, 2013 Posted August 3, 2013 wie weet er nog een laad en los hulp voor zaterdag en zondag??? Quote
dutch lines Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 Wie gaat er naar Valkenswaard? Ik ben er zaterdag en misschien ook zondag. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
Diogenes Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Ik kom niet. Ik vond het vorig jaar reuze jottum maar er komen dit jaar precies 0 tekenaars die mij interesseren en dan blijf ik toch liever thuis. (of in dit geval in Den Haag) Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben?
retep Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Ik kom niet. Ik vond het vorig jaar reuze jottum maar er komen dit jaar precies 0 tekenaars die mij interesseren en dan blijf ik toch liever thuis. (of in dit geval in Den Haag) Kan je als Heldenaar nog niet aarden in de mooie hofstad ? Quote
eriktex Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 Wie gaat er naar Valkenswaard? Ik ben er zaterdag en misschien ook zondag. Ik ben het hele weekend aanwezig met acht strekkende meter hum-kraam :-) Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl
Johan Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 Brabant Strip Magazine en P@per zullen aanwezig zijn met : Patrick Van Oppen & Ivan Claeys, Bart Proost, Jan Van Doornspeek, Marcel Rouffa, Randy Van Rijn. En Andrée Schneider zal er ook zijn... Quote
Lecram Posted August 9, 2013 Posted August 9, 2013 Dat is toch de bedoeling... Niet slapen hè.......... Quote
retep Posted August 15, 2013 Posted August 15, 2013 Van de site van de organisatie: Ricci, Ron van Riet en Langley hebben afgezegd Quote
Richard Boom-vavavoom Posted August 16, 2013 Posted August 16, 2013 Jammer dat Clint Langley en Ricci hebben afgezegd http://www.stripspektakel.nl/ Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
grim Posted August 16, 2013 Posted August 16, 2013 Malik staat ook aangekondigd voor Jette, dus waarschijnlijk komt hij enkel de zondag naar Valkenswaard Quote
Campesino Posted August 16, 2013 Posted August 16, 2013 Geen Langley voor jou. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !
BSS Posted August 16, 2013 Author Posted August 16, 2013 Nog een weekje en dan is het zover !! Het aantal tekenaars zit dik boven de 45. We hebben inderdaad afzegging van Ron van Riet, Ricci en nu ook van Langley. Blijf de website dus goed in de gaten houden en straks op de beurs het info-bord bij de kassa. Vandaag bij Omroep Brabant gezeten en de beurs en de Brabantse Elske gepromoot (zie foto vd presentatrice van Omroep Brabant). Bij de scholen hebben we een kleur- en tekenwedstrijd georganiseerd en we gaan maandag (samen met Geronimo Stilton) deze ophalen. A.s woensdag zullen de kranten berichtgeven....... dus ja.... er wordt aan de weg getimmerd (@tuinmantvkijken). Morgen ook weer folderen in Kampen. Hopelijk tot volgende week Quote
Imajica Posted August 16, 2013 Posted August 16, 2013 Ik bedenk me opeens dat ik nog nooit naar de beurs in Valkenswaard ben geweest. Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum
Lecram Posted August 17, 2013 Posted August 17, 2013 Imajica, kom dan gezellig op de zaterdag............Retep en Lecram aanwezig, altijd leuk. Quote
Guest Gast Posted August 17, 2013 Posted August 17, 2013 L'AFFICHE 2013 AFFICHE partager-partager-stuur door stuur door....qq noms d'auteurs...een overzichtje signerende auteurs: Christian Denayer (hommage 2013),- Ducaju - Kox- Neuray- Duchêne- Desorgher- carin- Malik- Walthéry- Carpentier- Di Sano (Bruno)- Bruno Gilson- Steve Van Bael- Tibo- De Marck- Demarbaix (scénariste)- Audry (coloriste de Walthéry)- Juszezak, etc..Vertaling bekijken Quote
retep Posted August 17, 2013 Posted August 17, 2013 Ik bedenk me opeens dat ik nog nooit naar de beurs in Valkenswaard ben geweest. Het ligt onder Eindhoven en was in de 19e en 20e eeuw de bakermat van de nederlandse sigarenindustrie...... Quote
Imajica Posted August 17, 2013 Posted August 17, 2013 Dat het onder Eindhoven ligt, dat weet ik. Eens kijken of dochterlief zin heeft om mee te gaan. Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum
Imajica Posted August 17, 2013 Posted August 17, 2013 Imajica, kom dan gezellig op de zaterdag............Retep en Lecram aanwezig, altijd leuk. Zijn jullie er ook op zondag, heren ? Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum
dutch lines Posted August 17, 2013 Posted August 17, 2013 Ik ben er zeker op zaterdag. Misschien ook op zondag. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
retep Posted August 17, 2013 Posted August 17, 2013 Zijn jullie er ook op zondag, heren ? Ik (en weet zeker dat dit ook voor lecram geldt) laat dit afhangen van de dedie-oogst van zaterdag. Quote
Imajica Posted August 17, 2013 Posted August 17, 2013 Zaterdag kan ik niet, maar zondag ben ik van de partij, met dochterlief. Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum
eriktex Posted August 18, 2013 Posted August 18, 2013 Ik zag zojuist de standindeling en dat was even schrikken: ik zal het hele weekeinde tegen Peter Bonte moeten aankijken Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl
retep Posted August 18, 2013 Posted August 18, 2013 Ik zag zojuist de standindeling en dat was even schrikken: ik zal het hele weekeinde tegen Peter Bonte moeten aankijken Erik Sterkte Quote
Recommended Posts