Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Ik denk dat men het doet om iedereen de ganse reeks te laten kopen. Als ze chronologisch zijn kan je zeggen: ok ik heb de eerste 10-15 albums, nu stop ik.

Dat kan ook andersom werken, hé. Je zou iemand die al 10 delen heeft kunnen verleiden om zijn reeks verder aan te vullen met jouw bundelingen vanaf ze aan zijn ontbrekende delen toekomen. Dat was zo'n beetje mijn plan met Bouncer, waarvan ik de eerste vier delen in de kast heb staan. Alleen las ik dat de tweede integrale de delen 3, 4 en 5 bundelt. Daar gaat m'n plan, dus.

Link naar reactie

Of in mijn geval: ik heb alles al, zelfs gedeeltelijk in afgeschreven bibliotheek-boeken (waar mijn liefde voor Yoko is begonnen, dus puur emo) maar de dossiers die bij de bundelingen zitten hebben mijn aandacht!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

David Etien verklaart op zijn Facebookpagina zo goed als klaar te zijn met zijn album van de prequel van "Op zoek naar de Tijdvogel".

 

Het album zou rond oktober - november moeten gaan verschijnen, ongeveer op hetzelfde moment als de nieuwe "Grote Dode", waar Vincent Mallié ook zo goed als klaar mee is...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
24 minuten geleden, linthout zei:

Wat is dat voor iets????

Ik zet meestal meer informatie op onze facebook pagina, maar hierbij iets meer info. Wel heb ik op onze facebook pagina een aantal pagina's geplaatst zodat je kunt zien wat het is.

Korte beschrijving:
Vluchten kan niet meer… ook niet voor de terugkerende krantenkoppen over vluchtelingen die ons land ‘overspoelen’. Een Amsterdammer – laten we hem meneer F. noemen – belandt er zelf van in een crisis.
In zijn zoektocht naar nieuwe zekerheden komt F. terecht in de Bibliotheek van Ongeschreven Verhalen. Het is het begin van een ontdekkingsreis waarin de regels van ruimte en tijd vervagen. Hij maakt er kennis met vluchtelingen van toen en nu, afkomstig uit alle windstreken: van Hugenoten uit Gent tot opstandelingen uit Praag en Syrische nieuwkomers. Mensen die hem opnieuw leren kijken en leven…
Voor dit stripverhaal, De bibliotheek van ongeschreven verhalen, putte Firoez Azarhoosh uit de Iraanse verteltraditie, met verwijzingen naar filosofie, film, literatuur, poëzie, oral history en de actualiteit. Het tekenwerk is van Nenad Vukmirovic, alias Woek.

Over de auteurs:
Ramin (Firoez) Azarhoosh heeft zijn roots in Iran en is diep gewor teld in Nederland. Na een flink aantal jaren voor de (lokale) overheid te hebben gewerkt, zet hij zich alweer zo’n vijftien jaar in om maatschappelijke initiatieven van ‘onderop’ te ontwikkelen en te ondersteunen. Hij doet dit o.a. in Amsterdam-Oost en via Ongekend Bijzonder/Stichting BMP.
Naast zijn werk als bruggenbouwer verslindt Firoez dagelijks grote hoeveelheden film, literatuur, poëzie en sigaartjes.

Woek (Nenad Vukmirovic) groeide op in het Servische Belgrado (destijds Joegoslavië). Sinds de oorlog in zijn vaderland woont hij in Amsterdam, waar hij werkt als cartoonist, reclametekenaar en illustrator. Hij tekende onder meer
voor het stripkwar taalblad Posse en exposeerde in Galerie Lambiek. Ook was hij enige tijd als tekenaar actief in o.a. New York.

ISBN 9789080476141
116 pagina's, hardcover
€ 14,95
Verkrijgbaar in de boekhandel, stripspeciaalzaak en webshop.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...