Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

9782803636884.jpg

 

Ik houd erg van de kleurschakeringen in deze reeks ( bv. de lucht bij deze cover.) 

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Een spin-off reeks voor Zwendel getekend door Munuera?



Ik zag zojuist een artikel over een spin-off reeks van Robbedoes met als hoofdpersoon Zwendel. Dit najaar gaat er bij Dupuis een eerste deel verschijnen met als titel: "La fille de Zorglub" (De dochter van Zwendel).



Een Nederlandse editie van dit album kan volgens mij niet uitblijven. Hier de voorlopige cover.

16681844_1247761811928064_12242230385046

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Thanks! Maar de fouten zijn dus niet gecorrigeerd (ramkoers schepen, de 2 onderdoorgangen Golde Gate brug, rechts). Concept: 20 nov. 2016

Je zou haast gaan denken dat het niet per ongeluk is... genereert extra aandacht, maar dat zal toch geen invloed hebben op de verkoop?

 

De Fransen zitten er niet zo mee vermoed ik, eigenwijzer dan de Nederlanders (da's al een knappe prestatie...) dus goedbedoelde verbeteringen vanuit het Noorden volgen ze niet of nauwelijks op. :e009:

 

'I rest my case'  :e015:

Link naar reactie

 

 

De Fransen zitten er niet zo mee vermoed ik, eigenwijzer dan de Nederlanders (da's al een knappe prestatie.... :e009: I

 

Op Franse fora tig discussies met schema's daarover nav dat interview met concept-cover.

Het zal Arroyo een zorg zijn, hij tekent nu thrillers.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Kleine correctie: Yoko Tsuno is een Belgische strip, geen Franse. ;-)

 

even onleesbaar :)

Maar merci. Ik pas het aan!

En dan vraag ik me altijd af (net zoals Baard en Kale): waarom niet chronologisch?

thematische aanpak, geloof ik. An sich goed bedacht

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Omdat die vertalingen zijn op basis van de Franstalige versie en die zijn ook niet chronologisch.

 

Slim gezien want in het Frans kunnen ze de reeks dan nog eens lanceren maar dan chronologisch. :e005:

 

thematische aanpak, geloof ik. An sich goed bedacht

 

 

Ik denk dat men het doet om iedereen de ganse reeks te laten kopen. Als ze chronologisch zijn kan je zeggen: ok ik heb de eerste 10-15 albums, nu stop ik.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...