Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Dit geloof je nooit: Glénat heeft het 13e deel van 20th Century Boys van Urasaw in het NEDERLANDS aangekondigd. Zelfs ik dacht dat het afgelopen was met manga in het NL. Zou die aankondiging een vergissing zijn?

 

Ik geloof het inderdaad niet voor ik het zelf heb gezien.

Link naar reactie

Dit geloof je nooit: Glénat heeft het 13e deel van 20th Century Boys van Urasaw in het NEDERLANDS aangekondigd. Zelfs ik dacht dat het afgelopen was met manga in het NL. Zou die aankondiging een vergissing zijn?

Daar lig ik niet meer wakker van want heb ze maar in het Frans gekocht. De 2 delen van het vervolg nl 21th century boys waren zelfs in het Frans heel moeilijk te vinden. Maar Glénat heeft de reeks in grote bundelingen (2 manga in 1 bundeling) uitgegeven en hierdoor weer beschikbaar.

Link naar reactie

Deel 3 verschijnt rond maart volgend jaar, ditmaal bij uitgeverij HUM. Prijs is naar beneden bijgesteld tot € 19,95 en de delen 1 en 2 blijven (beperkt) via ons leverbaar... dus als je nog wilt instappen:

 

31187462782_38a040fbd2_c.jpg

 

Deze albums blijven dezelfde grootte hebben als de vorige delen? Hoeveel delen worden er in totaal uitgebracht?

Link naar reactie

Deel 3 verschijnt rond maart volgend jaar, ditmaal bij uitgeverij HUM. Prijs is naar beneden bijgesteld tot € 19,95 en de delen 1 en 2 blijven (beperkt) via ons leverbaar... dus als je nog wilt instappen:

 

31187462782_38a040fbd2_c.jpg

Iemand die hier iets meer over kan vertellen? Recensie?

Eventueel vergelijkbaar met?

Link naar reactie

Ja formaat en lay-out zullen EXACT hetzelfde blijven. (Heb persoonlijk een bloedhekel aan wijzigende formaten :e006: ). Enkel het "JUST" logo zal van de kaft verdwijnen. Wij zijn zelf nogal terughoudend met (al te grote) logo's op de cover...

 

Ik meen dat er in totaal 10 delen in deze reeks zijn.

 

Recensie staat dacht ik wel ergens op stripspeciaalzaak.be... Als ik er nog enkele terugvind zal ik die hier posten.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Op de achterkaft van de delen 1 en 2 staan alvast wat quotes, van grote Engelstalige kranten tot stripinfo.be en enola.be,,, (hoop dat het leesbaar is).

 

Albums hebben ook steeds een uitgebreid dossier.

 

30511152964_c2655c4938_b.jpg

 

31218482021_b4c7df5a42_b.jpg

 

en deze: http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=3247

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Ja formaat en lay-out zullen EXACT hetzelfde blijven. (Heb persoonlijk een bloedhekel aan wijzigende formaten :e006: ). Enkel het "JUST" logo zal van de kaft verdwijnen. Wij zijn zelf nogal terughoudend met (al te grote) logo's op de cover...

 

Het was maar een heel klein logo op de cover. 

 

Ik vind zelf de toptekst " Graphic novel over een jonge soldaat in de eerste wereldoorlog" wat onnodig. Foto maakt heel duidelijk wat het onderwerp is. 

Link naar reactie

Aangekondigd voor december, maar ietsje vertraagd naar januari: "De kraai op gymschoenen" van Fred. Een man wordt 's morgens wakker en blijkt veranderd in een kraai... hij trekt zijn gymschoenen aan en spoedt zich naar een psychiater. Dat is het uitgangspunt van een verhaal zoals alleen Fred dat kan verzinnen.

 

Kafkaësk? Zeker.

Autobiografisch? 100%

Uitgeverij? HUM!

Prijs? € 19,95 voor 64p HC

 

(p.s. de tikfout of de achterkaft is ondertussen verbeterd :e012: )

 

31206295362_4435539e4e_c.jpg

 

31350511785_8c7c1c319b_c.jpg

 

31206307062_b344fe4a61_c.jpg

 

30528037824_ee6c0929f5_c.jpg

 

31206305422_1935db63e5_c.jpg

 

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

En daar is eindelijk de cover van de nieuwe Disney Filmstrip: Vaiana

 

15202604_1176031779101068_46306051581615

als dit eens op wordt gezet als een échte strip (en vorige strips van Disney waren redelijk dumbed-down vind ik) zoals Titan Comics bijvoorbeeld doet, dan zou ik dit best eens leuk kunnen vinden!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...