Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Een tijdje geleden werd het tweeluik "De Dominee" (Le Révérend) bij (als ik me niet vergis) Gorilla aangekondigd. Dat werd even later door de SSZ terug genomen omdat Gorilla blijkbaar niet wist dat dit tweeluik al bij een andere uitgever onderdak had gevonden in vertaling, maar ik weet niet meer welke(Saga?) Ik weet ook niet hoe zoiets kan, maar ben er vrij zeker van dat het zo in elkaar zat. In ieder geval is dit nu al bijna twee jaar geleden. Iemand die daar nog info over heeft? Zou dit ooit nog verschijnen?

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Van Facebook/Sherpa:

 

De nieuwe BLUEBERRY, Vogelvrij & Angel Face, is net gedrukt en onderweg naar Nederland. We hopen het album begin januari te kunnen uitleveren naar de winkels.

Twee verhalen stampvol intriges, verraad en geweld, waarbij Blueberry een oude vriendin tegenkomt en de speelbal van het lot lijkt te worden in een moordcomplot waarbij uiteindelijk niemand gespaard wordt...

Uiteraard zijn de verhalen weer geheel opnieuw vertaald en geletterd, zodat het lijkt of het album – met tekenwerk van Jean Giraud op z'n hoogtepunt en teksten van onovertroffen scenarist Jean-Michel Charlier – niet ruim 40 jaar geleden, maar pas gisteren werd gemaakt.

 

 

post-220-0-40974500-1482528724_thumb.png

post-220-0-19384500-1482528725_thumb.jpg

Link naar reactie

Helaas in zwart/wit. Bijgaand de prachtige HC's uit 1975, en... in kleur en... zonder spelfouten.

In zwart/wit missen we dus bijvoorbeeld die opzichtige outfit van Duke. :e009:

Vind de albums in groot formaat in zwart-wit juist van toegevoegde waarde. Dan komen de tekeningen van Giraud extra goed uit; bij de inkleuring (toch vaak slordig in die tijd) gingen vaak details verloren.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...