Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Lukoste, heb jij al ooit iets positiefs beleefd in het stripwereldje?????? Misschien toch een andere hobby zoeken.

Zeer veel leuke dingen ontdekt in de afgelopen 3,5 jaar. Ongeveer 3500 strips gekocht in die periode en daarvan 1500 weer verkocht. Er zit namelijk ook veel brol tussen waar recensenten niet streng genoeg over zijn. 

Ik mag zeggen dat die rode ridder cover bijzonder lelijk is, net zoals kool thing iets gelijkaardigs kan zeggen over die cover van Herman. Word ik misschien afgerekend voor mijn recente kritiek op de vele schrijffouten in de Daedalus strips? Ik koop bijzonder veel van Daedalus dus mag daar ook kritiek op geven. 

 

ps Zo persoonlijk is niet nodig. Toch bedankt voor de raadgeving.

Link naar reactie

En wat de nieuwe rode ridder cover betreft, nog een kleine aanvulling. Ik zag onlangs iemand schrijven dat de cover van "heroveringen 1" lelijk is en daarom het exemplaar initieel links had laten liggen. Moest de rode ridder niet dergelijke geschiedenis kennen en moest WPG er niet zo'n hyperpositieve marketing omtrent voeren, dan zouden veel mensen dit nieuwe boekje links laten liggen.  

Link naar reactie

Op deze integrales zat ik al een tijdje te hopen.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Nee, er verschijnen àndereintegrales bij Saga. Bij Glénat gebeurt dat enkel in het Frans. Die Franse integrales waren veel latere plannen terwijl Saga vorig jaar al voorbereidingen trof voor de eigen integrales. Ze verschijnen in januari. De strips zijn in zwart-wit met nieuwe lettering en verbetering van de oude teksten (geen foutief Grimbergen meer). Per integrale zit er ook een dossier bij in kleur met een covergalerij, een portfolio van illustraties en een analytische terugblik op de serie. De dossiers zijn zo'n 30-40 pagina's lang. Half november ging ik de nieuwigheden voor januari en februari aankondigen.

Link naar reactie

Er komen verschillende edities van die Schemerwoude-bundels. De Glénat-covers zijn voor enkele stripwinkels in Vlaanderen en Nederland met elk hun eigen ex-libris.

Weet je welke winkels?

 

Nee, er verschijnen àndereintegrales bij Saga. Bij Glénat gebeurt dat enkel in het Frans. Die Franse integrales waren veel latere plannen terwijl Saga vorig jaar al voorbereidingen trof voor de eigen integrales. Ze verschijnen in januari. De strips zijn in zwart-wit met nieuwe lettering en verbetering van de oude teksten (geen foutief Grimbergen meer). Per integrale zit er ook een dossier bij in kleur met een covergalerij, een portfolio van illustraties en een analytische terugblik op de serie. De dossiers zijn zo'n 30-40 pagina's lang. Half november ging ik de nieuwigheden voor januari en februari aankondigen.

Klaar en duidelijk. Thx.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...