Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Het is al bij zowat elke vertaaluitgever aangetoond: Trondheim is vergif.

Zelf lees ik zijn strips heel graag, maar je krijgt het amper verkocht.

 

Iets wat je al meer dan een jaar aankondigt en niet drukt, krijg je helemaal niet verkocht. Ik loop mij altijd maanden te verlekkeren in die aankondigingen van Silvester en na verloop van tijd verlies je ze uit het oog omdat ze toch niet komen.

Link naar reactie

En eind augustus gaat deze super dikke Franstalige uitgave verschijnen met maar liefts 777 pagina's.

We hebben er al aardig wat in voorbestelling staan en ik verwacht dat deze zeer snel uitverkocht zal zijn.

Kost 49,00, 

 

81Mz9MI%2BeqL.jpg

 

La Grande Aventure du Journal TINTIN Deze uitgave verschijnt omdat het 70 jaar geleden is opgericht. Dit boek is een eerbetoon aan haar roemrijke geschiedenis. De uitgave bestaat uit twee delen: - Hergé en Kuifje; 77 pagina’’s met niet-gepubliceerde tekeningen van Hergé, Kuifje pagina’s speciaal voor de krant gemaakt, mythische covers, kalenders, een nieuw record etc. - De helden van het tijdschrift; 700 pagina’smet korte verhalen, zeldzame of of ongepubliceerde verhalen door de grootste auteurs waaronder: Jacobs, Cuvelier, Pratt, Rosisnki, Graton, Hermann, Vance, Franuin etc. De meest bekende Frans-Belgische auteurs voor het eerst samen in een enkel album.

Juist besteld

Link naar reactie

Hermann heeft op zijn facebookpagina volgende uitgaven aangekondigd, waaronder een monografie.

- Sept. 16 - Réédition des trois premiers tomes de Comanche au Lombard/Republication of Comanche first three volumes by Lombard

- Nov. 10 - Sortie du Passeur chez Dupuis/Release of Le Passeur by Dupuis

- Nov. 10 - Intégrale Le diable des sept mers chez Dupuis/Le Diable des Sept Mers Omnibus by Dupuis

- Nov. 23 - Intégrale en deux parties des Tours de Bois-Maury chez Glénat/Les Tours de Bois-Maury Omnibus in two volumes by Glénat

- Jan. 2017 - Sortie du tome 1 de Duke, La boue et le sang, au Lombard/Release of Duke Vol. 1, La Boue Et Le Sang, by Lombard

- Jan. 2017 - Une monographie signée Philippe Tomblaine chez PLG/A Monograph by Philippe Tomblaine, published by PLG

...Et un prochain Jeremiah prévu à l'automne 2017/...and an upcoming Jeremiah scheduled for Fall 2017

14199602_541215329418913_648346861534833

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

Losse herdrukken van Comanche komen er niet in het Nederlands, de monografie als vanouds ook niet. Maar al de rest wel. De Nederlandse integrales van Schemerwoude zullen wel afwijken van de Franse integrales. De Nederlandse versies worden twee integrales met twee keer vijf verhalen in zwart-wit, met per bundel een achtergronddossier in kleur van 32 tot 40 pagina's.

Normaal gezien in januari te verschijnen bij Saga Uitgaven.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...