Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

We zijn er weer!

 

Na een intensieve periode van voorbereiding presenteren we deze week Stripschrift 447, het eerste nummer van de hand van onze nieuwe vormgever Marc Weikamp. We nemen daarmee met een diepe buiging afscheid van Rudy Vrooman, die ons blad een kleine dertig jaar smoel gaf.

 

En wat valt er dan te lezen in Stripschrift 447?
- interviews met stripmakers Denis Bajram, Craig Thompson en Hanco Kolk (en Bajram geeft ons ook nog een inkijkje in zijn schetsboek)
- een artikel over uitgever Hansje Joustra van Scratch
- de eerste van een serie columns over wat er zoal komt kijken bij het maken van een strip, door Jan Booister
- de column van Peter Breedveld, deze keer over Stripdagen Haarlem
- een nieuwe aflevering van de strip 'Marq denkt' door Marq van Broekhoven
- het In Memoriam van stripmaker Siem Praamsma
- de stripcolumn van Erwin Suvaal
- bergen boekbesprekingen
- stapels actualiteiten
- een uitputtende lijst vaknieuws

 

Kortom: zie maar dat je het allemaal hebt gelezen voordat Stripschrift 448 op de mat ligt! Fijne vakantie allemaal!

 

 

post-152-0-26573300-1468938055_thumb.jpg

Link naar reactie

Het derde en tevens voorlaatste deel van De Ster van de Woestijn staat voor november op de planning.

 

13754578_1069778506393063_65431174489529

Euh...

Kontiki post begin deze week dat hij de planning van Ballonmedia pas eind vd week zal doorgeven om de 'andere kanalen' niet voor het hoofd te stoten...

Getuigt van weinig respect, VD strips.

Link naar reactie

Euh...

Kontiki post begin deze week dat hij de planning van Ballonmedia pas eind vd week zal doorgeven om de 'andere kanalen' niet voor het hoofd te stoten...

Getuigt van weinig respect, VD strips.

 

Hoezo? Ster van de woestijn zal uit gaan komen bij Dargaud en niet bij Ballon. 

Link naar reactie

Euh...

Kontiki post begin deze week dat hij de planning van Ballonmedia pas eind vd week zal doorgeven om de 'andere kanalen' niet voor het hoofd te stoten...

Getuigt van weinig respect, VD strips.

 

Ik post altijd de nieuwe covers zodra ik ze heb en posten mag, maar als het niet wordt gewaardeerd, dan stop ik er gewoon mee. Dan maar verder zonder mijn inbreng. De groeten.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Ik post altijd de nieuwe covers zodra ik ze heb en posten mag, maar als het niet wordt gewaardeerd, dan stop ik er gewoon mee. Dan maar verder zonder mijn inbreng. De groeten.

Ik heb hier niks te beslissen en iedereen mag hier posten, zelfs zelfverklaarde anarchisten krijgen hier een uitlaatklep. Dan mag ik mijn - persoonlijke - mening toch ook in een beleefde post gieten?

En u daar lange tenen van krijgen.

Da's democratie...

Link naar reactie

Ik kreeg alle aankondigingen met covers gisteren, volgens afspraak wanneer Van Ditmar ze ook bekend mag maken, maar aangezien ik in het buitenland zit en geen update kan presenteren, schieten we allerminst onder elkaars duiven. Ik had al wel een eerdere planning, maar die was nog te voorbarig voor de verschijningsdatums.

Link naar reactie

Jamaar, elke keer ik op mijn eten wacht, check ik wel een en ander online. Net tapas gegeten in een restaurantje aan het strand. De sfeer werd enigszins ontsierd door twee homo's die aan de tafel voor me ruzie maakten. Daar kwam duw- en trekwerk (pun not intended) en wapperende handjes in de lucht aan te pas.

Link naar reactie

Volgens mij gaat het om de uitgever en niet de verspreider. Anders zouden Dargaud/Lombard/ Dupuis/Casterman/ etc samen behandeld moeten worden en dat is wel een beetje veel in één keer.

 

Ballon Media is de Nederlandstalige uitgever van al die fondsen. Productie en redactie van die uitgaven gebeuren ook bij Ballon in Antwerpen.

Link naar reactie

Jamaar, elke keer ik op mijn eten wacht, check ik wel een en ander online. Net tapas gegeten in een restaurantje aan het strand. De sfeer werd enigszins ontsierd door twee homo's die aan de tafel voor me ruzie maakten. Daar kwam duw- en trekwerk (pun not intended) en wapperende handjes in de lucht aan te pas.

Kan niet anders of die maakten ruzie over wie jou het eerst gezien had. :-p

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...