Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Goed nieuws voor de Blauwbloezen fans!
Dit najaar (november) gaat er een speciaal album verschijnen met allemaal korte verhalen getekend door verschillende tekenaars, waaronder ook Aimée DeJongh, hoe leuk is dat :)
Hier de lijst met tekenaars en natuurlijk ook de cover:
- Baba
- Blutch
- Bodart
- Chamblain
- Clarke
- Collin
- DeJongh
- Dutto
- Frasier
- Gloris
- Goulet
- Lapière
- Lapuss'
- Maltaite
- Pau
- Munuera
- Schwartz
- Sti
- Zidrou

13403165_1051159648254949_90172710232409

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Ook zonder ingeschreven te zijn zou je zijn of dat van vele andere moeten kunnen bekijken.

Google heeft er voor gezorgd dat Belgen geen FB-pagina's meer kunnen bekijken als men niet ingelogd is of geen FB account heeft.

Dit omdat een Belgische rechter in november beslist heeft dat de Facebook cookies niet langer mocht verzamelen van niet-gebruikers om hun surfgedrag te volgen.

Link naar reactie

Google heeft er voor gezorgd dat Belgen geen FB-pagina's meer kunnen bekijken als men niet ingelogd is of geen FB account heeft.

Dit omdat een Belgische rechter in november beslist heeft dat de de Facebook cookies niet langer mocht verzamelen van niet-gebruikers om hun surfgedrag te volgen.

 

Sorry hoor, maar ik vond dat die rechter gelijk had. Ik heb geen FB-account en FB moet met z'n poten van mij afblijven.

Link naar reactie

Nieuws van het Hel/Danker-Jan Oreel front:

 

 

 

"Voorafgaand aan de voorpublicatie van Hel in EPPO verschijnt er in augustus nog een nieuw stripalbum: Publiek geheim!

Dat wordt een verzamelalbum met (gelegenheids-)strips die ik in de loop van de jaren gemaakt heb.

 

 Vanaf mijn allereerste gepubliceerde stripje uit 1982 tot bijv. het kerstverhaal van Hel uit EPPO en de proefpagina van het te verschijnen 2e verhaal.
De oplage is 999 exemplaren.

 

Er komen twee edities, een blauwe (HC 12,95) en een rode (gesigneerd, oplage 75 exx. 29,95).

 

De laatste heeft als bijlage een schets van één van de strips uit de inhoud en is alleen verkrijgbaar via mijn website of op een aantal beurzen.

 

Binnenkort is er de mogelijkheid om vooraf een schets uit te zoeken.

 

Wie daar belangstelling voor heeft kan dat laten weten door een berichtje te sturen naar:  info@dankerjan.nl

 

Dan ontvang je vanzelf meer informatie."

 

Bron: Facebook/Danker-Jan Oreel & Facebook/Danker-Jan Oreel - Illustrator

 

Website: 

post-220-0-86629800-1466245286_thumb.jpg

Link naar reactie

Vermoedelijk start 2e verhaal van Hel - De Sibylle-codex in Eppo # 18 (30 augustus 2016)

 

"Hoe is het met Hel?", is zo ongeveer de meest gestelde vraag.

En d'r is goed nieuws. Frank Jonker is bezig het verhaal af te schrijven, Wilma Leenders is de pagina's aan het inkleuren en de voorpublicatie in EPPO start in augustus."

 

Ook van Facebook/Danker-Jan Oreel Illustrator (NB: Danker-Jan heeft 2 accounts op Facebook...)

 

post-220-0-71453800-1466249690_thumb.jpg

Link naar reactie

Volgens mail van de poort zijn er nog steeds logistieke problemen.

Hij had in de mailing dan vooral over de hardcover van Complot die blijkbaar in sommige winkels nauwelijks geleverd is. Maar misschien is er in Nederland dan weer een probleem met Thomas Silane.

Link naar reactie

Niet echt een strip, maar kom op, het is Jan van Haasteren  :e005:

 

Op 15 juni ligt deze hardcover in de winkels, een zoekboek met de prachtigste kijk en zoekplaten in de echte Jan van Haasteren stijl voor € 12,95, vanaf nu te bestellen

 

13312809_1042849445752636_68454691218914

Ideaal om te geven wanneer we op reis vertrekken. Zijn ze eventjes stil in de auto...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...