Yncke Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Tweede ronde. Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: "Dit is één van mijn favoriete plaatjes uit Robbedoes, ook gebruikt als zeefdruk." Suske B: "Ik vind André Geerts één van de beste tekenaars qua sfeerschepping en kleurgebruik. Dit is naar mijn mening één van de meest sfeervolle plaatjes uit zijn oeuvre." Chimichanga yncke.be Link to comment
JJL Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Franquin (ondanks het al eerder geuite overdadige aantal tekstballonnen)! Link to comment
Rik Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Franquin, Franquin, Franquin..... Ik kies dus inderdaad voor A: Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Bonte Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 A Franquin, veel tekstballons maar quasi geen enkele raakt een auto aan, let ook op de straat die in dien tijd nog geen wegmarkeringen had, ze moesten dat nog uitvinden. Link to comment
Dr. Benway Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 B. Ik hou niet van auto's. Wel van de herfst. marcelherms.nl Link to comment
Tweetie Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 A vind ik de sterkste van deze twee nostalgieplaatjes. Link to comment
retep Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Moeilijke keuze maar toch voor B gestemd. Geerts strips zijn weemoedig makend mooi. Link to comment
Diogenes Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 B. Beide spreken mij niet aan maar B heeft een veel fraaiere inkleuring en is sowieso veel sfeervoller. Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
retep Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 9 tegen 10, wordt Jojo de reuzendoder van het toernooi ? Link to comment
Kool Thing Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Moeilijke keuze maar toch voor B gestemd. Geerts strips zijn weemoedig makend mooi. 2 Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Chimi Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 B! Ik hou echt van dit plaatje. Die kleuren! Die sfeer! http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
TDPB Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Tiens, ik dacht dat ik hier eerder een berichtje had gepost waarin ik zei dat ik voor A ga omdat B eruit ziet als een prentje waarin Jojo aangevallen wordt door reuze bladeren. Link to comment
nobody Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Nope. Dat zal je gedroomd hebben. of niet opgeslagen. Link to comment
Recommended Posts