nobody Posted February 2, 2016 Posted February 2, 2016 Derde ronde. Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: "Obelix & Co., pagina 7 Goscinny en Uderzo" hamirubi B: "Dit is een mooie plaat uit Beeldschoon." eriktex
nobody Posted February 3, 2016 Author Posted February 3, 2016 Hoewel ik het andere plaatje ook graag zie, kies ik hier toch zonder twijfel voor Obelix.
Rik Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Ik niet, ik vind het andere plaatje meer hebben.. Omnia mutantur nihil interit
nobody Posted February 3, 2016 Author Posted February 3, 2016 A is een echt en bijna volmaakt stripplaatje. B lijkt eerder een wandtapijt.
Winter Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 A is een slagveld en B een veldslag, ik ga voor b
Kool Thing Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Ik ga voor Beeldschoon Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Waldorf Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Obelix, natuurlijk. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Bonte Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 A B het beperkt kleurgebruik begint ondertussen storend te worden
SPeeDy Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Aaaarghhh, waarom die twee nu al tegen elkaar... A is fantastisch en grappig. B is complexer (zeer 2-dimensionaal, ietwat Escheriaans). Het kleurgebruik is nu net vrij subliem hier. Het is zo'n kluwen (wat in realiteit ook zo is denk ik) dat quasi enkel het witte paard er direct uit te halen is. Ik ga voor B Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Gio Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Erik wordt vast heel boos op me, maar ik kies voor A. Dit is wel een van de leukste combinaties van plaatjes in dit toernooi.
eriktex Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Vader, vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen. .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl
retep Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 Een jarige Obelix, daar kan zo'n tapijtje niet tegen op.
Werner Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 O-be-lix! O-be-lix! O-be-lix! ... http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be
Recommended Posts