nobody Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 3de kwartfinale. Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: "Moebius 'Majoor Fataal'. Heel het album vind ik fantastisch maar de passage met de 'boogschutter' en dan vooral dit plaatje vind ik fantastisch, an sich weinig aan misschien. Maar smaak is persoonlijk uiteraard :)" TomP B: "Dit is één van mijn favoriete plaatjes uit Robbedoes, ook gebruikt als zeefdruk." Suske
Winter Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Datzelfde heb ik voor plaatsje A, plaatje B is te af, aan A kan een ieder zijn eigen invulling geven.
Rik Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Franquin boven Moebius.... Omnia mutantur nihil interit
Dr. Benway Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 B heeft te veel tekstbalonnen en ik ben niet zo geïnteresseerd in auto's maar A doet me helemaal niets. Dus B. marcelherms.nl
Waldorf Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Belgische Beeldverhaalmeester Brengt Bijzondere Brommende Bolides. B! Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Roht Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 A. B zegt mij niet veel. Auto's... meh. En veel te veel tekstballonnen. A is veel zwoeler. Prikkelend.
Tweetie Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Belgische Beeldverhaalmeester Brengt Bijzondere Brommende Bolides. B! Ook voor mij de bijzondere, brommende biljonairsbolide.
Madam Kito Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Twee niet al te bijzonder prentjes waarvan het vreemd is dat ze zover zijn gekomen. Ik ga maar voor B kiezen, want A vind ik echt helemaal niets.
Waldorf Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Eigenlijk was de openingsplaat van de Super Quick beter geweest, er zit maar één tekstballon in: Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Kool Thing Posted February 10, 2016 Posted February 10, 2016 Dat is idd een veel betere plaat Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Tweetie Posted February 10, 2016 Posted February 10, 2016 Dat is idd een veel betere plaat Ik vind de bovenste plaat mooier. De auto rijdt in de goede richting en staat mooi centraal. Het enige wat ik jammer vind zijn de tekstballonnen van Robbedoes en Kwabbernoot zelf. Achter die ballonnen had je op de stoep wat leuke figuren neer kunnen zetten. Maar Franquin maakte echt strips en geen plaatjes. Er zit vrijwel altijd wel een ballon in.
Rork Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Ik geef hier de voorkeur aan het zwierige van Franquin boven het statische van Moebius, maar A blijft een prachtplaat.
Marc Siroop Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Om één of andere reden nooit echt aan Moebius geweest - B dus http://stripbesprekingen.blogspot.be/
Recommended Posts