Ga naar inhoud

Tex Willer


eriktex

Recommended Posts

Probeer toch mee te profiteren van waar Dark Dragon Books binnenkort mee start: het brengt van Serpieri de hele reeks Druuna opnieuw uit in dubbelalbums met extra's. Ik kreeg vandaag nog onderstaande cover.

 

post-35-0-78526600-1456615438_thumb.jpg

Link naar reactie

Ja, dat wordt de volgende (denk niet meer dit jaar).

 

Wat vind je van de tekeningen in het boek? Ik ben geen Serpieri kenner en het is vast helemaal zijn stijl maar het is zeer afwijkend van de "reguliere" Tex tekenaars.

 

 

Ik ben ook geen groot Serpieri kenner, maar wat kan die man tekenen! Helemaal z'n eigen stijl. Weet dat er al direct buitenlandse belangstelling is als je die gaat uitgeven. Ik werd erop gewezen door een Duitser die het boek niet meer in het Italiaans kan vinden en nu de NL'se versie wil.

 

En goed idee van Kontiki om mee te liften met DDB :D

Link naar reactie

3 maart a.s.:

dyacll.png dqhqs.png

 

Plot (summier): In Painted Desert werd Sheriff Scott Nelson meer dood dan levend achtergelaten naast het dode lichaam zijn deputy,

door de outlawbende van Earl Crane, tevens kidnapper van zijn vrouw Debra. Gelukkig voor Nelson komen Tex Willer en Tiger, die op

weg zijn naar de pueblo van Sombra Verde, op het spoor van de bandieten…

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Dit album was dacht ik vorige week al verschenen. Mario Alberti, onze gast afgelopen week, had het album voor me meegenomen als kadootje!!! Tof...

 

Ik ken Angelo Stano niet - heeft hij internationale bekende publicaties? Het scenario is van Boselli dus dan moet goed zijn. Wat een topper is dat.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

@eriktex. 3 maart zou datum van pers presentatie van dit album in Milaan zijn. Jean-Michel Arroyo heeft zijn 3e Buck Danny Classic album afgelopen weekend

op de comicbeurs in Istris ook al gesigneerd, terwijl officiële releasedatum volgens site uitgever 1 april a.s. is.

 

Zitten er in Italie meerdere uitgevers op Tex Willer? Kwam ook deze tegen: http://i65.tinypic.com/95ucjs.png

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Ha, dan heb ik thuis een album dat nog niet eens officieel te koop is?!

 

Er zijn zeker meerdere Italiaanse uitgevers die iets met Tex doen. Vergis je niet, ik denk dat er meer titels van Tex zijn dan van Suske & Wiske... Ik weet dat Mondadori bijzondere uitgaven verzorgd, zo is er een prachtige box met alle verhalen met Mephisto. Die zou ik graag eens uitgeven maar dat zijn zeker 2.000 pagina''s...wie gaat dat vertalen?! Pffffff.....

 

Na het album van Stano komt er in het najaar dus deel 4 door Da Vita :e005: .

 

 

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Ik moet het toegeven maar ik was vooringenomen t.a.v. de dapp're cowboy in het geel. In mijn jeugd heb ik namelijk een aantal van die goedkope tex boekjes proberen te lezen en die waren bar slecht. De beursuitgave is echter zeer fraai, de kleuren misstaan Tex niet. De tekeningen zijn goed verzorgd en het scenario is een ietwat simpel maar effectief.

Link naar reactie
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...