Ga naar inhoud

Nieuw Bij Mediageuzen!


marioboon

Recommended Posts

(Beetje full circle voor mij persoonlijk omdat ik jaren geleden inkleurder voor Star Trek comics was)

 

Korte inhoud: De U.S.S. Enterprise maakt een vijf jaar durende reis door onbekend gebied. Vanuit het Delta Kwadrant zet de Enterprise zijn reis verder langs de uiterste grens van het Alfa Kwadrant. Daar komt de bemanning van de jonge Captain James T. Kirk in aanraking met mysterieuze en vooral dodelijke alienkrachten… Een ontmoeting waar niet elk bemanningslid levend van af komt… Deze stripreeks gaat verder waar de film van J.J. Abrams uit 2009 stopte.

 

 

13653031_10154449683617904_6789907284944

 

Vraag ernaar bij je stripboer. Hij kan ze bestellen!

 

En morgen of overmorgen kan ik je nòg een tietel aanbieden ;-)

Link naar reactie

Ik weet dat het te maken heeft met de aanslepende ziekte van de verantwoordelijke, maar die stripboeren moeten nog wel op de hoogte zijn van het bestaan van die titels. Ik kan ze zelfs niet aankondigen want we weten van niets en dat is nu al een paar keer na elkaar aangekaart.

Link naar reactie

Jij bent dan ook geen stripboer, hee Kontiki...

 

(En ik heb geen aanslepende ziekte... )

Maakt niet uit wat ikzelf ben. Dat moet ook geen reden zijn om ons straal te negeren. Het gaat om informatie en promotie over te verschijnen strips die onze website niet kan aanbieden aan stripwinkels (de afnemers) en hun klanten (de kopers). Bij de vorige aanbieding waren de meeste winkels ook niet op de hoogte. Ze wisten niet eens wat er uitkwam en hoeveel ze daarvan dan wel moesten bestellen.

De zieke is trouwens Jorn, mijn inziens de echte verantwoordelijke.

Link naar reactie

Ik kom wekelijks in een stripwinkel. Bij de eerste uitgaven van Mediageuzen wisten zij niets van de uitgeverij, laat staan van hun uitgaven. Een tijdje later kregen zij een bericht van Mediageuzen, maar geen info over prijzen, leveringsvoorwaarden... Dus ik moet Kontiki groot gelijk geven : de stripspeciaalzaak(en Kontiki) is de grootste informatiebron voor stripwinkels en verzamelaars.

Dus zie hen beter niet over het hoofd, Mr. Mario Boon.

Link naar reactie

Maakt niet uit wat ikzelf ben. Dat moet ook geen reden zijn om ons straal te negeren. Het gaat om informatie en promotie over te verschijnen strips die onze website niet kan aanbieden aan stripwinkels (de afnemers) en hun klanten (de kopers). Bij de vorige aanbieding waren de meeste winkels ook niet op de hoogte. Ze wisten niet eens wat er uitkwam en hoeveel ze daarvan dan wel moesten bestellen.

De zieke is trouwens Jorn, mijn inziens de echte verantwoordelijke.

 

 

Jouw inziens in deze is fout. 

Alle info die stripwinkels of jullie nodig hebben kan rechtstreeks via ons (mij, dus) bekomen worden. Altijd al geweest.

De opstart was idd. wel stroef in het begin door omstandigheden maar is nu gestroomlijnd.

Link naar reactie

Wel, ik heb me al twee keer laten inschrijven op een mailinglijst. Ik heb er de vorige keer echt naar moeten zagen, mede door een redelijk kwade mail van een winkel die naar een algemeen mailadres werd gestuurd door het gebrek aan info van jullie kant uit. Stuur mij en alle winkels snel alle informatie met covers op en dan kunnen wij ook ons werk doen want van enige stroomlijning hebben we nog niks gemerkt. Wij zouden geen info moeten bekomen, we moeten dat krijgen, net zoals dat bij de meeste andere uitgeverijen gebeurt.

Link naar reactie

Als uitgever dien je potentiële kopers van zoveel mogelijk informatie te voorzien.

Dat  iemand zoals Kontiki zelf nog moet gaan bedelen om informatie vind ik echt onvoorstelbaar.

Er is veel domheid of is het pretentie (?) bij sommige uitgeverijen.

Wij als stripliefhebbers en/of -verzamelaars mogen blij zijn met iemand als Kontiki en de stripspeciaalzaak.

Ik snap dus iemand zoals Mr. Mario Boon niet, dat hij geen gebruik maakt van dit grootste informatiekanaal in de Nederlandstalige stripwereld.(of ziet Mr.Boon het misschien grootser en wil hij dadelijk de hele wereld veroveren met Mediageuzen via de sociale media)

Link naar reactie

Als uitgever dien je potentiële kopers van zoveel mogelijk informatie te voorzien.

Dat  iemand zoals Kontiki zelf nog moet gaan bedelen om informatie vind ik echt onvoorstelbaar.

Er is veel domheid of is het pretentie (?) bij sommige uitgeverijen.

 

Zo ver durf ik het niet te stellen, maar verscheidene grote winkels en ik onderhand ook hebben een bloedhekel gekregen aan het soort amateurisme waarmee nieuwe uitgevers al bij voorbaat hun eigen ruiten ingooien. Bij de vorige releases (die amper anderhalve week op voorhand werden aangekondigd) was het aantal bestellingen heel zuinig weet ik, deels uit argwaan omdat het van een nieuwe speler kwam, deels omdat er amper info beschikbaar was. Dan krijgen potentiële kopers als gevolg ook al minder tijd om iets te ontdekken. Maar we gaven hen het voordeel van de twijfel want elk nieuw initiatief moet kansen krijgen.

Maar eigenlijk zouden we nu al moeten weten wat er in september-oktober-... aankomt. Kijk naar Uitgeverij HUM! bijvoorbeeld. Zij leveren zelf ook persoonlijk aan winkels (Mediageuzen doet het namelijk ook zonder externe distributeur zoals ik heb begrepen) en van hen is er zelfs al een jaarprogramma.

 

Mario, je noemt jezelf uitgever van Mediageuzen en je speelt al lang genoeg mee om beter te weten. Neem dan tenminste alle stripspeciaalzaken op in jullie (bestaande?) mailing mocht je persoonlijke bezwaren hebben tegen mij, want van hen zal je het moeten hebben. In supermarkten of krantenwinkels gaan klanten geen 20 euro neertellen voor een hardcover.

Link naar reactie

En dan dit!!!

 

Vers van de pers! Binnenkort weer twee nieuwe titels bij Mediageuzen: Iris en De Queeste van Yin! Meer informatie volgt, titels zullen beschikbaar zijn vanaf 5 september!

 

 

 

post-130-0-14795700-1470660126_thumb.jpg

 

Ik gun het beide artiesten!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

 

Heb ze ook in overweging genomen. 

 

Maar toen ik ze gisteren in Deventer zag liggen bij Buddys, even op de achterkant keek en een prijs 9,95 zag staan, tja, daarna hoefde het voor mij niet meer. 

 

Ik koop wel voor 2 Euro minder een softcover van Dargaud, Strip2000 etc. 

 

Het verschil met de andere uitgevers is te groot. 

Link naar reactie

Ik heb ze aangekocht voor 8,95 euro in de stripspeciaalzaak. Een prijs die ook Strip 2000, Dark Dragon en Silvester voor hun softcovers hanteren

 

Ik dacht dat ik 9,95 op de achterkant gedrukt zag staan. Maar echt lang heb ik er niet naar gekeken. 

 

Maar tot nu toe heb ik, als Nederlander,  ze alleen maar bij Buddy's zien liggen. Waarschijnlijk zijn er nog weinig SSZ'-en die ze momenteel hebben.

Link naar reactie

Ik dacht dat ik 9,95 op de achterkant gedrukt zag staan. Maar echt lang heb ik er niet naar gekeken. 

 

Maar tot nu toe heb ik, als Nederlander,  ze alleen maar bij Buddy's zien liggen. Waarschijnlijk zijn er nog weinig SSZ'-en die ze momenteel hebben.

 

Nu ben ik wel benieuwd wat de prijsstelling is. En of er meerdere versies zijn, met andere prijzen. 

 

Deze Catawiki uitgave heeft een prijs van 9,95 achterop: http://assets.catawiki.nl/assets/2016/7/11/f/3/4/f3461928-476e-11e6-9a54-13c0e51b22bc.jpg

En bij deze is het 8,95: http://assets.catawiki.nl/assets/2016/6/27/0/2/9/029c90e2-3c65-11e6-8879-3777b9326da3.jpg 

Link naar reactie

Nu ben ik wel benieuwd wat de prijsstelling is. En of er meerdere versies zijn, met andere prijzen. 

 

Deze Catawiki uitgave heeft een prijs van 9,95 achterop: http://assets.catawiki.nl/assets/2016/7/11/f/3/4/f3461928-476e-11e6-9a54-13c0e51b22bc.jpg

En bij deze is het 8,95: http://assets.catawiki.nl/assets/2016/6/27/0/2/9/029c90e2-3c65-11e6-8879-3777b9326da3.jpg 

Beste,

 

de meestvoorkomende prijs bij ons 8,95€.

Voor de strip van Marc Coucke is het 9,95€ omdat het 64 blz telt.

Voor meer info van strips bij mediageuzen kan je altijd hier terecht

http://mediageuzen.be/Strips

 

Vriendelijke groet,

Steve

Link naar reactie

Beste,

 

de meestvoorkomende prijs bij ons 8,95€.

Voor de strip van Marc Coucke is het 9,95€ omdat het 64 blz telt.

Voor meer info van strips bij mediageuzen kan je altijd hier terecht

http://mediageuzen.be/Strips

 

Vriendelijke groet,

Steve

 

Kwam je ook naar Valkenswaard om Iris te signeren?! Toch...?

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...